اختصاصی میزان /

ضربات مهلک به هسته‌های خاموش داعش در غرب استان کرکوک با کمین دقیق نیرو‌های اطلاعات تیپ ۱۶ بسیج مردمی عراق

آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال غرب استان کرکوک عراق حاکیست، نیرو‌های بسیج مردمی عراق پس از درگیری‌های سنگین موفق شدند حملات هسته‌های خاموش داعش را در حومه شهر «الحویجه» دفع کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال غرب استان کرکوک عراق حاکیست، نیرو‌های بسیج مردمی عراق پس از درگیری‌های سنگین موفق شدند حملات هسته‌های خاموش داعش را در حومه شهر «الحویجه» دفع کنند.

از غرب استان کرکوک خبر می‌رسد، نیرو‌های اطلاعات تیپ 16 بسیج مردمی در جریان انجام یک عملیات ویژه توانستند شماری از عناصر مخفی داعش را در منطقه «خویشیحه» در بخش «الرشاد» شناسایی کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست‌های داعش در حال جابه جایی در منطقه بودند که توسط نیرو‌های اطلاعات بسیج مردمی در منطقه «خویشیحه» رصد و در کمین گرفتار شدند.

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های اطلاعات بسیج مردمی در جریان این عملیات موفق شدند تروریست‌های داعش را در حدفاصل جاده «احراش - وادی زغیتون» گیر بیندازند و آنان را هدف قرار دهند.

به گزارش میزان، نیرو‌های بسیج مردمی پس از درگیری‌های سنگین توانستند شماری از تروریست‌های داعش را کشته و زخمی کنند؛ سایر تروریست‌ها پس از متحمل شدن ضربات مهلک از منطقه متواری شدند.

خبر‌ها حاکیست، نیرو‌های اطلاعات بسیج مردمی عملیات خود را در مناطق غربی، مرکزی و جنوب غرب استان کرکوک برای شناسایی هسته‌های خاموش داعش افزایش داده اند و در روز‌های گذشته تعدادی بیشتری از تروریست‌ها را شناسایی کرده اند و به هلاکت رسانده اند.

هسته‌های خاموش داعش در روز‌های گذشته چند حمله متوالی را برای ناامن کردن استان کرکوک انجام دادند، اما با واکنش قاطع نیرو‌های بسیج مردمی شدند و حملات آنان به طور کامل دفع شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان