ماهان شبکه ایرانیان

دو برابر شدن دستمزد راشفورد از ترس رئال

باشگاه منچستریونایتد با توجه به ابراز تمایل رئال مادرید برای جذب مارکوس راشفورد، قصد دارد دستمزد او را دو برابر کند تا خیالش بابت از دست ندادن این ستاره انگلیسی راحت باشد.

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد که با انتشار اخبار ابراز تمایل رئال مادرید به جذب مارکوس راشفورد، نگران شده است، قصد دارد دستمزد این ستاره انگلیسی را دو برابر کند تا خیالش از بابت ماندن او در اولدترافورد راحت شود.

 

با این افزایش، دستمزد راشفورد به حدود 150هزار پوند در هفته بالغ خواهد شد. راشفورد 21ساله از زمانی که اوله گنار سولسشر به جای ژوزه مورینیو سکان هدایت یونایتد را به دست گرفت در بازی‌های این تیم بسیار درخشان ظاهر شده. راشفورد در پنج بازی لیگ برتری یونایتد با هدایت سولسشر بازیکن فیکس بوده و چهار گل به ثمر رسانده است.

 

 

این درخششها باعث شده رئال مادرید برای جذب راشفورد ابراز تمایل کند. رئال از زمانی که کریستیانو رونالدو را از دست داده در فاز تهاجمی با مشکل مواجه بوده و چندین مهاجم را به عنوان جایگزین او مد نظر دارد. مارکوس راشفورد یکی از آخرین ستاره‌هایی است که رئال برای جذب آنها حساب باز کرده است.

 

انتشار این اخبار، مدیران منچستریونایتد را نگران کرده و آنها با این هدف که رئال نتواند روی شرایط قرارداد راشفورد با یونایتد برای اغوای او سرمایه‌گذاری کند، با راشفورد وارد مذاکره شده‌اند تا قراردادش را تجدید کرده و بندهایی به نفع او در قرارداد بگنجانند. آنطور که روزنامه میرر گزارش داده در قرارداد جدید راشفورد دستمزد او از هفته‌ای 75هزار پوند به هفته‌ای 150هزار پوند افزایش خواهد یافت.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان