با حمایت هواداران و مسئولان باشگاه

جلالی: می خواهیم نساجی دیگر متوسط نباشد

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی امروز در اولین جلسه تمرینی اش با این تیم حضور پیدا کرد و وعده داد که این تیم پرطرفدار را به جایگاه بهتری برساند.

به گزارش" ورزش سه" سرانجام مجید جلالی به عنوان سرمربی تیم نساجی قائمشهر برای نیم فصل دوم انتخاب شد. او حالا با نساجی تیمی پرطرفدار که در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد روزهای متفاوتی را نسبت به پیکان تجربه خواهد کرد. این نهمین تیمی است که مجید جلالی از زمان حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران هدایت آن را به عهده می گیرد. سرمربی نساجی در نیم فصل دوم در حاشیه تمرین امروز به خبرنگاران گفت:«  قبل از هرچیز می‌خواهم سلامی داشته باشم به هواداران عزیزمان و امیدوارم با کمک خداوند و آنها کار را در نساجی خوب پیش ببریم.» او افزود:« از امروز تمرینات را آغاز می‌کنیم و هدف‌مان این است که تیم را از شرایط یک تیم متوسط خارج کنیم و حتما به لطف خدا این کار عملی خواهد شد. این مهم مستلزم حمایت همه جانبه مسئولان و هواداران باشگاه است و من چنین اراده‌ای را در ارکان مختلف باشگاه می‌بینیم.»


قرار بود امضا کنم


مجید جلالی در ادامه گفت:« قرار بود امروز قرارداد را امضا کنیم، اما آقای حدادیان و آقای صنیعی‌فر نتوانستند به دلیل مشکلاتی که بود به تهران بیایند و به همین دلیل قرارداد امروز امضا نشد، اما به دلیل اعتمادی که به مسئولان باشگاه دارم و به خاطر تعهدی که به هواداران نساجی احساس می‌کنم، کارم را از امروز آغاز کردم و از چند روز دیگر قرارداد هم امضا خواهد شد.»


او در پاسخ به اینکه آیا شراط در نساجی سخت تر است یا پیکان افزود:« با اطمینان می‌گویم که شرایطم با دو سال و نیم قبل که کارم را در پیکان آغاز کردم، فرقی نکرده و حتی به نظرم کار در پیکان سخت‌تر بود؛ چراکه با هر بازیکنی که برای حضور در پیکان تماس می‌گرفتم، حاضر به حضور در این تیم نمی‌شد و می‌گفت پیکان گزینه سقوط است و کار سختی داشتیم تا این تیم را به ثبات رساندیم. الان هم 5 نفر از بازیکنان اصلی نساجی نیامدند و به هر حال این مشکلات وجود دارد و وظیفه ما این است که این چالش‌ها را برطرف کنیم. 14 بهمن باید با ذوب‌آهن در اصفهان بازی کنیم و زمانی نداریم تا این مشکلات مرتفع شود. »


جلالی در ادامه با اشاره به برنامه هایش در این تیم گفت:« هدف اول این است که بتوانیم نساجی را در لیگ برتر نگه داریم. » او ادامه داد:« در حوزه بدنی برنامه‌های کوتاه‌مدت وجود دارد که من روز گذشته روی آنها متمرکز شدم. ما در فاصله زمانی که داریم، باید کار را انجام دهیم. دو ماه لیگ تعطیل بود و ما یک ماه و نیم آن را از دست دادیم. دقیقا دو هفته فرصت داریم تا کار کنیم و این هم از سختی‌های کار ماست.»


هواداران نساجی


جلالی در مورد هواداران نساجی گفت:« قبل از اینکه در نساجی مسئولیت بگیرم هم ارتباط خوبی با هواداران این تیم داشتم و برای آنها ارزش قائل بودم؛ چراکه آنها بهترین هستند و برای دیدار با آنها لحظه‌شماری می‌کنم. »


او در پاسخ به اینکه آیا نساجی در لیگ برتر می ماند گفت: «اگر ذره‌ای تردید داشتم این مسئله را قبول نمی‌کردم، اما با همکاری مسئولان باشگاه و پشتیبانی به آن موضوع خواهیم رسید.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان