مددی خبر داد

کاشت بیش از ۵ هزار انواع درخت و درختچه در میدان فتح

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ از کاشت بیش از ۵ هزار انواع درخت و درختچه در میدان فتح خبر داد.

کاشت بیش از 5 هزار انواع درخت و درختچه در میدان فتح

کاشت بیش از 5 هزار انواع درخت و درختچه در میدان فتحبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مددی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 اظهار کرد: عملیات کاشت بیش از 100 درخت و در حدود 5000 درختچه در مساحتی به متراژ 4400 متر مربع در ضلع شمالی میدان فتح واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی با جمع آوری حصار کارگاهی انجام شد.

وی افزود: تاکنون عملیات خاکبرداری با 882 کامیون صورت گرفته و عملیات خاکریزی با خاک زراعی مرغوب به تعداد 200 کامیون انجام شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 بیان داشت: در این طرح که با گسترش فضای سبز منطقه در مسیر شریانی میدان فتح صورت گرفته است، عملیات آب رسانی با لوله گذاری لوله‌های 110 و 40 پلی اتیلن به متراژ 700 متر طول و با نصب 30 عدد شیر آب صورت گرفته است.

مددی گفت: تعداد پنج پایه چراغ چهار شعله SMD جهت تأمین روشنایی فضای سبز احداث شده نصب شده است که عملیات اجرایی با انجام 150 متر لوله گذاری جهت کابل کشی انجام شد.

وی در خصوص انواع درخت و درختچه‌ها گفت: کاشت انواع درختچه و گل شامل پیراکانتا، بربریس، نسترن سفید در هفت رنگ و انواع درخت مقاوم به کم آبی شامل؛ زیتون تلخ، یاس هلندی و سنجد میوه دار در میدان فتح صورت گرفت.

شایان ذکر است؛ عملیات خاکبرداری، خاک ریزی، لوله گذاری و کاشت در حدود یک ماه زمانبر بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان