نیاز مبرم جلالی و نساجی به خرید زمستانی

سرمربی جدید نساجی ظهر امروز اولین تمرین خود را با بازیکنان جدیدش انجام داد اما کار سختی برای ادامه مسابقات خواهد داشت.

به گزارش "ورزش‌سه"،  دو شب قبل مجید جلالی به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب و رسما جایگزین جواد نکونام شد تا سردرگمی نیمکت این تیم پس از مدت زیادی برطرف شود و حالا آقا معلم با تجربه فوتبال ایران سکاندار قرمزپوشان شمال کشور باشد.

اما جلالی در کنار دو دستیار همیشگی خود کار سختی همراه با نساجی در نیم فصل دوم لیگ هجدهم خواهد داشت. تا به اینجا حامد لک و ابوالفضل علایی از جمع نساج‌ها جدا شده اند و علاوه بر آن نقاط ضعف این تیم هم به خوبی پوشش داده نشده است. حالا جذب یک دروازه‌بان با تجربه از نان شب هم برای سرمربی جدید این تیم واجب تر است. اما دروازه‌بان خوب زیادی در بازار نقل و انتقالاتی وجود ندارد و به احتمال فراوان شاهد حضور یک گلر خارجی در قائمشهر خواهیم بود. از طرفی دیگر نساجی نقاط ضعف فراوانی در خط دفاع و حمله خود دارد و حالا گزینه‌های زیادی برای تقویت پیش روی آن‌‌ها وجود ندارد و با توجه به بضاعت تیم هم نمی‌توان گزینه‌های متعدد خارجی برای سرخپوشان در نظر گرفت.

به نظر می‌رسد که کادر فنی جدید نساجی باید با توجه به داشته‎های تیم برنامه آماده سازی نیم فصل دوم را طرح ریزی و تنها به جذب یک دروازه‌بان اکتفا کند. اتفاقی که نساجی را در لیگ برتر نگه می‌دارد و خطری از قبال سقوط به دسته اول آن‌ها تهدید نخواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان