ماجرای تصادف خودروی همراهان نوبخت در جنوب کرمان چه بود؟ +عکس

خبرگزاری تسنیم: در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر اینکه سرعت بالای خودرو‌های کاروان همراه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، سبب واژگونی یک پراید در محور رودبار جنوب شد، پلیس راه جنوب کرمان بر‌اساس شواهد موجود و نظر کارشناسان، این اخبار را تکذیب کرد.

براساس نظر کارشناسان قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان، علت حادثه واژگونی خودروی پراید ناتوانی راننده در کنترل خودرو بوده است.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان در این باره اظهار داشت: بی‌احتیاطی راننده و ناتوانی وی در کنترل خودروی پراید سبب تصادف منجر به فوت محور جیرفت ـ. رودبار جنوب شد.

سرهنگ دادمولا آبکار به انتشار شایعاتی درباره علت تصادف منجر به فوت مسیر رودبار جنوب اشاره کرد و افزود: در این شایعه ادعا شده که کاروان خودرو‌های همراه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری سبب بروز این تصادف شده‌اند، اما بر‌اساس شواهد موجود و نظر کارشناسان، این ادعا را رد می‌کنیم.

وی علت سانحه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد و گفت: بر‌اساس کروکی پلیس راه خودروی سانحه دیده در خط کندروی جاده درحال حرکت بوده و به نظر می‌رسد هنگام رسیدن به پیچ به دلیل عدم توجه کافی به جلو قادر به کنترل و تغییر مسیر به موقع خودرو نبوده است.

به گزارش تسنیم، همزمان با سفر معاون رئیس جمهور به جنوب کرمان، یک خودروی پراید در منطقه بهادرآباد شهرستان رودبار، در ساعت 11:35 دقیقه دچار واژگونی شد که پلیس راه در ساعت 11:40 دقیقه در محل حاضر و کروکی حادثه و گزارش خود را ثبت کرد. متاسفانه در این سانحه 2 نفر کشته و راننده خودرو نیز مجروح شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان