آیت الله خاتمی: اجلاس لهستان برگزار نشده شکست خورد

خبرگزاری مهر:  آیت‌الله سیداحمد خاتمی شامگاه شنبه در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد جامع شهرقدس برگزار شد، طی سخنانی فدا کردن تمام هستی و جان برای دین و طریق حق را از درس‌های حضرت زهرا (س) دانست و گفت: شهیدان ما نیز در طول دوران انقلاب جان خود را فدای راه ولایت کردند.

وی حضرت زهرا (س) را الگویی کامل برای بانوان کشور دانست و گفت: بانوان باید فاطمه‌وار از نظام علوی حمایت کنند و در عرصه انجام وظایف انقلابی پاسداشت حریم عفاف و قانون باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متاسفانه بعضی‌ها امروز به نام حجاب خودفریبی می‌کنند، گفت: باید همه راه فاطمه (س) را طی کنیم و از این مسیر منحرف نشویم.

وی سپس به توطئه‌های آمریکا علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها مانند گدای دوره گرد در منطقه به دنبال هم‌پیمان برای سقوط نظام جمهوری اسلامی می‌گردد، اما باید بداند، این نظام ریشه در اعتقادات و جان و دل مردم داشته و ساقط نمی‌شود.

خاتمی سپس نشست ضد ایرانی لهستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اجلاس هنوز شروع نشده له شد و شکست خورد.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها به حضور در این اجلاس پاسخ منفی دادند و برخی کشور‌های عربی نیز که با ما اختلاف نظر و سلیقه دارند نیز از حضور در اجلاس خودداری کردند.

امام جمعه موقت تهران افزود: این نشست حتی اگر تشکیل شود، چیزی جز حرف‌های تکراری و کهنه همیشگی را در بر نخواهد داشت.

وی با بیان این که دشمنان نمی‌خواستند، انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را ببیند، گفت: این خیال دشمنان واهی بود و شاهد جنب و جوش برای برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی 22 بهمن هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان