تولید هیولا‌های شگفت‌انگیز به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: تولید سومین مجموعه «هیولا‌های شگفت‌انگیز» به تهیه‌کنندگی «جی‌کِی رولینگ» به پائیز سال آینده موکول شد.

به گزارش وِرایِتی، «هیولا‌های شگفت‌انگیز» تولید کمپانی برادران وارنر و به تهیه‌کنندگی «جی‌کِی رولینگ» سومین سری این مجموعه که قرار بود برای ماه جولای آماده شود به پائیز موکول شد.

سومین فیلم «هیولا‌های شگفت‌انگیز» هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. «هیولا‌های شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» در 18 نوامبر سال 2016 و «هیولا‌های شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» نیز در 16 نوامبر سال 2018 منتشر شد. فرض بر این است که به نسبت اکران دو فیلم اول این مجموعه، فیلم سوم نیز در ماه نوامبر سال 2020 اکران شود، اما تاخیر در شروع تولید امکان تاخیر در انتشار فیلم را بسیار محتمل کرده است.

«دیوید یِیتس» سومین فیلم این مجموعه را کارگردانی می‌کند و «جِی کِی رولینگ»، «دیوید هِیمن»، «استیو کلاوز» و «لیونل ویگرام» نیز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

دو فیلم پیشین «هیولا‌های شگفت‌انگیز» با نقش‌آفرینی «اِدی ردماین» در نقش «نیوت اسکاماندر» که با جادوگر اسرارآمیز در ارتباط است و در دهه 1920 اتفاق می‌اُفتد، همراه بود. «کاترین واتراستون»، «اَلیسون سودول»، «ازرا میلر» و «دَن فاگلر» نیز دیگر نقش‌آفرینان این فیلم بودند. «جود لا» در نقش «آلبوس دامبلدور» در فیلم دوم و «جانی دِپ» در نقش «گریندل‌والد شرور» ایفای نقش کردند.

«رولینگ» این مجموعه را به عنوان اسپینافی بر 8 فیلم «هری پاتر» که اکنون با عنوان «دنیای جادوگری» از آن یاد می‌شود، خلق کرد. «هیولا‌های شگفت انگیز و زیستگاه‌های آنها» توانست در گیشه جهانی 814 میلیون دلار کسب کند و «هیولا‌های شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» نیز 650 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت.

رولینگ در سال 2016 اعلام کرد که «هیولا‌های شگفت‌انگیز» را در مجموعه‌ای شامل 5 فیلم خلق خواهد کرد، اما جزئیاتی در مورد تولید و انتشار فیلم‌های سوم، چهارم و پنجم این مجموعه ارائه نکرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان