رفتار‌های مردانه مورد علاقه خانم‌ها

زمانی که ما فردی را دوست داریم، می‌خواهیم مدام به او احساس مان را نشان دهیم. البته رفتار آقایان با خانم‌ها در این شرایط متفاوت است

رفتار‌های مردانه مورد علاقه خانم‌ها

زمانی که ما فردی را دوست داریم، می‌خواهیم مدام به او احساس مان را نشان دهیم. البته رفتار آقایان با خانم‌ها در این شرایط متفاوت است.

به گزارش به نقل از برترین ها، آقایان دوست دارند که با کار‌های بزرگ دوست داشتن شان را ثابت کنند، غافل از این که برخی کار‌های کوچک هم می‌تواند خانم‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.زمانی که ما فردی را دوست داریم، می خواهیم مدام به او احساس مان را نشان دهیم. البته رفتار آقایان با خانم ها در این شرایط متفاوت است. آقایان دوست دارند که با کارهای بزرگ دوست داشتن شان را ثابت کنند، غافل از این که برخی کارهای کوچک هم می تواند خانم ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر دوست دارید بدانید کدام رفتارهای مردانه می تواند روی خانم ها تاثیری مثبت بگذارد، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

یادداشتی عاشقانه برای او بگذارید

ما این کار را در کودکی خوب بلد بودیم، برای مادر و پدر یا حتی معلم هایمان نامه می نوشتیم و حرف دلمان را می زدیم. اما حال شما می توانید این ترفند را برای رابطه عاطفی تان هم به کار گیرید. به عنوان مثال یک «دوستت دارم» ساده روی کاغذ بنویسید و آن را در کیف شریک زندگی تان بگذارید. بدون شک زمانی که او این یادداشت را ببنید، لبخندی روی لب هایش نقش خواهد بست.

به قول تان وفادار باشید

اگر به شریک زندگی تان قول داده اید که کاری را انجام می دهید، حتما به آن پایبند باشید. گاهی وقت ها سر قول ماندن سخت است اما اگر زیر آن بزنید، اعتماد طرف مقابل تان را به خود از بین می برید. شما نباید نگرانی به دل کسی که دوست اش دارید راه دهید. بلکه برعکس باید مرد عمل باشید تا او بتواند در هر شرایطی روی حرف تان حساب کند.

به او گوش دهید

خانم ها حرف برای گفتن زیاد دارند. زمانی که سر کار مشکلی برایشان پیش می آید یا این که اتفاق جالبی را پشت سر می گذارند، دوست دارند که با جزییات تمام آنها را برایتان تعریف کنند. در این شرایط حتی اگر آن موضوع هیچ جذابیتی برای شما ندارد، باید به حرف هایش گوش دهید. ای رفتار نه تنها رابطه عاطفی شما را بهبود می بخشد بلکه شما را نزد شریک زندگی تان نیز محبوب می کند.

او را با یک صبحانه سورپرایز کنید

خانم ها از سورپرایز کردن بسیار لذت می برند. اگر در یک خانه زندگی می کنید، می توانید یک روز زودتر از همسرتان از خواب بیدار شوید و برای او صبحانه آماده کنید. اگر هم جدا زندگی می کنید، یک روز صبح او را به صرف صبحانه ای در یک رستوران رمانتیک دعوت کنید. این کار اگر چه ساده است اما تاثیر زیادی روی شریک زندگی تان خواهد گذاشت.

با او مهربان باشید

طبیعی ست که شما شریک زندگی تان را دوست دارید اما باید این علاقه را به او نشان دهید. به عنوان مثال ناگهان دست اش را بگیرید، او را ببوسید یا به او بگویید که دوستش دارید. گاهی ما نیاز داریم که رفتارهای محبت آمیز را ببینیم یا حرف های عاشقانه را بشنویم تا اعتمادمان به احساس طرف مقابل، محکم تر شود.

بر شانه های او دست بکشید

گاهی برخی حرکات ساده می تواند عشق و محبت شما را به شریک زندگی تان ثابت کند. حتما لازم نیست که شما خانه را پر از شمع کنید، همین که گاهی دست بر پشت یا شانه های او بکشید، حس امنیت و اطمینان را به او منتقل کرده اید.

صادق باشید

حتما شنیده اید که می گویند صداقت بهترین سیاست است. اگر چه صادق بودن همیشه آسان نیست اما اگر می خواهید که رابطه ای مستحکم و بلند مدت داشته باشید، باید از دروغگویی دوری کنید. البته لازم نیست که همیشه حرف دلتان را بزنید، به عنوان مثال اگر شریک زندگی تان در لباسی چاق به نظر رسید، برای این که اعتماد به نفس او کم نشود، بهتر است که حقیقت را پنهان کنید، اما در مورد مسایل مهم زندگی، همیشه باید صداقت داشته باشید. مطمئن باشید که شریک زندگی تام هم قدردان این رفتار شما خواهد بود.

کارهای او را داوطلبانه انجام دهید

اگر چه هر کسی مسئول کار خودش است اما لازم است که شما برای نشان دادن علاقه تان، گاهی داوطلبانه کارهای طرف مقابل را انجام دهید. به عنوان مثال خانه را تمییز کنید یا خریدهای او را انجام دهید تا او سورپرایز شود. این کارها نه تنها چیزی از شما کم نمی کند، بلکه ارزش و احترام تان را نزد شریک زندگی تان نیز بالا می برد.

به او حس امنیت دهید

منظور از حس امنیت این نیست که شما فیزیکی از او محافظت کنید، بلکه باید از نظر عاطفی حس امنیت را به او منتقل کنید. شریک زندگی شما باید در کنارتان احساس آرامش و امنیت کند، بنابراین اگر نگرانی در دل او وجود دارد، سعی کنید که هر چه زودتر برطرف کنید. برای انتقال این حس، لازم نیست کار بزرگی انجام دهید، یک حرف یا حرکت شما در شرایط سخت هم می تواند حس امنیت را به او منتقل کند.

کوتاه بیایید

در یک رابطه عاطفی، 2 نفر با 2 شخصیت و نیازهای مختلف در کنار هم قرار می گیرند، طبیعی ست که با هم اختلاف نظر داشته باشند اما رابطه ای پایدار است که دو نفر بتوانند با هم به توافق برسند. به عنوان مثال شما فیلمی را دوست ندارید اما شریک زندگی تان می خواهد آن را ببیند، در این شرایط اگر شما کوتاه بیایید و او را همراهی کنید، نه تنها نشان داده اید که به بلوغ فکری رسیده اید و قدرت درک بالایی دارید، بلکه به شریک زندگی تان هم نشان داده اید که چقدر برای او و احساسات اش ارزش قائل اید.

صبور باشید

صبوری به کلام ساده اما در عمل بسیار دشوار است. زمانی که شما به شرایطی راضی نیستید اما صبوری می کنید، طرف مقابل تان می فهمد چقدر برای این رابطه ارزش قائل اید. در واقع شما نباید شریک زندگی تان را وادار به کاری کنید. اگر به دنبال تغییری در رابطه یا رفتار طرف مقابل تان هستید، باید صبر کنید، مطمئن باشید که نتیجه آن را دربافت خواهید کرد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان