پاری سن ژرمن مجبور است به رابیو بازی بدهد

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، بعد از مصدومیت مارکو وراتی، خواهان بازگشت هر چه سریعتر آدرین رابیو به تیم شده چرا که در خط میانی گزینه‌های بسیار محدودی در اختیار دارد.

به گزارش "ورزش سه"،  درحالیکه پاری سن ژرمن سه هفته دیگر در اولین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت، مصدومیت مارکو وراتی، برای این تیم در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاده. وراتی ایتالیایی در جریان پیروزی اخیر PSG مقابل گنگام که با نتیجه 9-0 بدست آمد از ناحیه قوزک پای چپ مصدوم شد و باشگاه پاریسی اعلام کرده او دست کم چندین هفته از میادین دور خواهد بود.

 

اما مصدومیت وراتی برای توخل بسیار نگران‌کننده است. او حتی پیش از این مصدومیت به صراحت اعلام کرده بود که به شدت به یک هافبک میانی دیگر نیاز دارد. اما قوانین فیرپلی مالی یوفا دست و پای باشگاه متمول پاریسی را بسته و 10 روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه هنوز هیچ هافبکی را به خدمت نگرفته است.

 

مشکل اصلی توخل اما مشکلات باشگاه با ستاره فرانسوی خط میانی این تیم آدرین رابیو است. رابیوی 23ساله در جام جهانی روسیه با تیم ملی فرانسه درخشید و مورد توجه قرار گرفت. اما مشکلات رابیو و مدیران باشگاه برای او و توخل دردسرساز شده، طوریکه رابیو هفته گذشته با بازیکنان ذخیره پاری سن ژرمن تمرین کرده است. آخرین حضور رابیو در ترکیب فیکس تیم پاریسی به تاریخ پنجم دسامبر سال گذشته میلادی برمی‌گردد.

 

مشکل اصلی رابیو با باشگاه PSG این است که مدیران باشگاه بر سر تمدید قرارداد با او دچار مشکل شده‌اند، قراردادی که در ماه ژوئن آینده به پایان می‌رسد. جر و بحث بین رابیو و مدیران باشگاه باعث شده توخل نتواند از این هافبک میانی فرانسوی آنطور که دلش می‌خواهد استفاده کند چرا که ممکن است با غضب مدیران ارشد باشگاه مواجه شود. PSG فعلا رابیو را نفروخته ولی به او بازی نمی‌دهد. اما حالا با مصدوم شدن وراتی، توخل چاره‌ای ندارد جز اینکه تمام تلاش خود را برای راضی کردن مدیریت باشگاه و استفاده از رابیو در خط میانی تیم خود به کار ببندد.  

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان