ماهان شبکه ایرانیان

فرصت سیتی برای کاهش موقت اختلاف با لیورپول

دانیلو، مدافع برزیلی منچسترسیتی می‌گوید در دو هفته آینده او و هم‌تیمی‌هایش صدرنشین لیگ برتر، لیورپول، را به شدت تحت فشار خواهند گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دو هفته بعدی رقابتهای لیگ برتر، بازی‌های خود را زودتر از لیورپول انجام خواهد داد و به اعتقاد دانیلو، مدافع برزیلی منچسترسیتی، این فرصت ایده‌آلی است که سیتی با کسب دو پیروزی، فشار را بر لیورپول صدرنشین به حداکثر برساند.

 

دانیلو، مدافع برزیلی سیتی که در جریان پیروزی اخیر شاگردان گواردیولا بر هادرزفیلد، گل اول تیمش را به ثمر رساند می‌گوید دو هفته آینده فرصت ایده‌آلی است تا او و هم‌تیمی‌هایش حداکثر فشار ممکن را بر لیورپول وارد کنند. لیورپول در حال حاضر با 60 امتیاز صدرنشین لیگ برتر بوده و منچسترسیتی با 56 امتیاز این تیم را تعقیب می‌کند.

 

 

منچسترسیتی از حدود سه هفته پیش که توانست بر لیورپول پیروز شده و اختلاف دو تیم را به 4 امتیاز کاهش دهد، بازی‌هایش را هر هفته بعد از لیورپول انجام می‌داد و در نتیجه هر بار که لیورپول در یکی از بازی‌هایش به پیروزی می‌رسید و اختلاف را موقتا به 7 امتیاز افزایش می‌داد، سیتی بعد از لیورپولی‌ها با پیروزی بر رقیب، اختلاف را دوباره به 4 امتیاز کاهش می‌داد. یعنی در این چند هفته سیتی حتی به طور موقت نتوانسته بود فاصله امتیازی‌اش با لیورپول را به کمتر از 4 امتیاز کاهش دهد.

 

اما حالا در برنامه مسابقات اوضاع تغییر یافته و ورق به نفع سیتی برگشته. سیتی در بازی‌های بعدی خود در خانه حریف به مصاف نیوکاسل رفته و سپس در خانه با آرسنال دیدار خواهد کرد. اما این دو بازی یک روز قبل از بازی‌های لیورپول در مقابل لستر و وستهام برگزار خواهد شد. یعنی سیتی فرصت خواهد داشت با پیروزی بر رقبایش، هر چند به طور موقت و 24 ساعته، فاصله‌اش با لیورپول را به یک امتیاز کاهش دهد.

 

دانیلو می‌گوید این کاهش اختلاف هر چند موقت باشد فشار زیادی به لیورپول وارد خواهد کرد. دانیلو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید هر هفته پیروز شود و به نتایج لیورپول کاری نداشته باشد. ولی اینکه ما ولو به طور موقت فاصله را کم کنیم لیورپولی‌ها را به شدت تحت فشار خواهد گذاشت".

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان