اوبامیانگ: امیدوارم من و لاکازت کنار هم بازی کنیم

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال از اونای امری خواست که به استفاده از خط حمله دو نفره، متشکل از او و الکساندر لاکازت ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار اخیر آرسنال مقابل چلسی، زوج خط حمله آرسنال کنار یکدیگر حضور داشتند و با نمایشی بسیار خوب، موفق شدند 2-0 آبی های لندنی را شکست دهند. لاکازت گل اول آرسنال را زد و اوبامیانگ نیز نقشی کلیدی در حملات این تیم داشت و حال مهاجم اهل گابن از سرمربی خود خواست به این زوج اعتماد کند.

 

 

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم همه چیز خیلی خوب پیش رفته است. به نظرم دوندگی خوبی در زمین داشتیم، تلاش بسیاری کردیم، جنگیدیم و البته که خیلی خوشحالیم که کنار هم بازی کردیم زیرا حس خوبی از حضور کنار یکدیگر داریم. همه چیز خیلی خوب بود. حضور من و لاکازت در خط حمله؟ چرا که نه؟ راستش را بخواهید، امیدوارم که اینطور بماند زیرا وقتی بازیکن خیلی خوبی مثل الکس در کنار شماست، روی بازی شما هم تاثیر می‌گذارد.

 

امیدوارم بازی های بیشتری کنار هم باشیم. از وقتی به آرسنال آمده ام، او اینجا بوده است. به سراغ من آمد و با هم صحبت کردیم و همه چیز خیلی خوب پیش رفت. نگاه ما به فوتبال شبیه به هم است و من عاشق این موضوع هستم. او شخصیتی فوق العاده است. همه چیز بین ما خیلی خوب است، رقابت بدی بینمان جریان ندارد و ما دوست هستیم. وقتی یکی خوب کار می‌کند، دیگری هم خوشحال است و این مهم ترین چیز است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان