بلاتکلیفی یکی دیگر از منابع درآمدی پایدار در حوزه حمل و نقل

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد علی کرونی با اشاره به مصوبه  تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس شهر تهران در سال تحصیلی 98-97 گفت: در ماده چهارم این تبصره سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران موظف شده بود پس از بررسی صلاحیت صدور پروانه تخصصی ارائه خدمات سرویس مدارس از کلیه شرکتهای مجری این خدمات، به میزان دو درصد (2%) از قراردادهای ثبت شده آنها با مدارس را دریافت کند.در سال های گذشته این دو درصد سهم سازمان تاکسیرانی نبوده است و به شرکت های خصوصی می رسید که پیمانکاران سرویس مدارس زیر نظر آنها فعالیت می کردند.

وی با بیان این که  تلاش زیادی شد تا منبع درآمدی پایداری برای شهرداری تهران ایجاد شود و خوشبختانه به نتیجه رسید گفت: اما بر اساس آخرین گزارشی که به دست کمیسیو عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران رسیده است تا به امروز سازمان تاکسیرانی نتوانسته است ریالی از این محل کسب درآمد کند  عملا یکی دیگر از تامین منابع درآمد پایدار شهر تهران همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان