معرفی سریال رقص روی شیشه

«رقص روی شیشه»، آخرین اثر شبکه نمایش خانگی است که این روزها تبلیغاتش همه‌جا به چشم می‌خورد. ازآنجایی‌که این مجموعه به‌زودی و از تاریخ سوم بهمن‌ماه، به صورت رسمی عرضه خواهد شد و ما هم در نماوا این افتخار را داریم که این مجموعه را به صورت انحصاری به مخاطبان عرضه کنیم، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به طور خلاصه به معرفی این مجموعه و عوامل آن بپردازیم.
نکته‌ای که در اولین نگاه به پوسترها و تیزرهای «رقص روی شیشه» جلب توجه میکند، لوگوی آشنایی است که باکمی دقت متوجه خواهید شد، شما را به یاد یکی از محبوب ترین آثار شبکه نمایش خانگی، «عاشقانه» می‌اندازد. این شباهت به نظر نمی‌رسد که اتفاقی باشد و حتی میتوان گفت، نیم‌نگاهی به لوگوی «عاشقانه» در طراحی لوگوی «رقص روی شیشه» تعمدی بوده است. بعد از پایان «عاشقانه»، خیلی‌ها منتظر ساخت و عرضه فصل دوم این مجموعه بودند و همیشه این امیدواری‌ها با اظهارات ضدونقیض عوامل روبرو میشد. حالا که منوچهر هادی در حال ساخت مجموعه خودش است، مهدی گلستانه، تهیه‌کننده «عاشقانه» که سابقه ساخت چند اثر سینمایی را هم در کارنامه خود دارد، با «رقص روی شیشه»، یک ملودرام عاشقانه و اجتماعی بازگشته است و به نظر میرسد همه‌چیز را آنقدر خوب چیده است که موفقیت «عاشقانه» در ابعاد بزرگ‌تری تکرار شود.اول‌ازهمه، همان سابقه کاری گلستانه است که ما را نسبت به چنین پیش‌بینی امیدوار میکند. گلستانه با ساخت آثاری چون «نقطه کور»، «نازنین» و «دردسر بزرگ»، نشان داده که قصه گوی خوبی است و نبض مخاطب را در دست دارد؛ پس میتوان امید داشت که «رقص روی شیشه»، داستانی جذاب و پرکشش داشته باشد، مخصوصا که ابوالفضل کاهانی و طلا معتضدی در کنار گلستانه به عنوان فیلمنامه نویس حضور دارند. معتضدی که علاوه برنگارش فیلمنامه، رمان هم می‌نویسد، با آثاری چون «نیمه‌شب اتفاق افتاد» و «یحیی سکوت نکرد» شناخته می‌شود و کاهانی هم سابقه همکاری با عبدالرضا کاهانی در «استراحت مطلق» را دارد.
از سوی دیگر، کافی است نگاهی به لیست بازیگران و ستارگان «رقص روی شیشه» بیندازید، تا چندتایی از سخت‌گیرترین بازیگران ایرانی را بیابید. بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، مهرداد صدیقیان، بیتا فرهی و اکبر زنجان پور، همه ستاره هایی هستند که اساسا، میتوان به انتخاب آن‌ها اعتماد کرد. با این حال، اسامی ستارگان «رقص روی شیشه»، خیلی طولانی‌تر از این حرفهاست؛ علاوه بر بازیگرانی که نامشان را ذکر کردیم، سحر قریشی، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری و ترلان پروانه، هم در این مجموعه به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت. بد نیست به این نکته هم اشاره ‌کنیم که سعید کنگرانی، قرار بود بعد از 14 سال که از ساخت «ازدواج به سبک ایرانی» می‌گذشت، با «رقص روی شیشه» به عالم بازیگری بازگردد، اما متاسفانه فوت نابهنگام این هنرمند دوست‌داشتنی، فرصت تماشای هنرنمایی‌اش را از مخاطبان ایرانی گرفت.
«رقص روی شیشه»، با داستانی عاشقانه و اجتماعی، از مهاجرت، ازدواج ، خانواده و زندگی مشترک میگوید و به نظر میرسد که در کل فضایی شبیه «عاشقانه» داشته باشد، اما با کاراکترها و موقعیت‌های بیشتر. قسمت‌هایی از این سریال در تهران فیلم‌برداری شده است و قسمت‌هایی هم در شمال کشور.
این مجموعه که در بیست‌وشش قسمت عرضه خواهد شد، نه تنها با تعداد ستارگان تراز اولی که دارد بیننده را شگفت‌زده میکند، که با خواننده‌هایی که قرار است تیتراژ این مجموعه را بخوانند نیز، یک شگفتی به تمام عیار است. گفته می‌شود، هر قسمت این مجموعه، خواننده مجزایی خواهد داشت و در نهایت بیست‌وشش خواننده برای «رقص روی شیشه» می‌خوانند که طبق شنیده ها، تاکنون، فرزاد فرزین، رضا صادقی، یاسر بختیاری (یاس)، هوروش بند، محمد علیزاده و بابک جهانبخش حضورشان در این مجموعه قطعی است. همچنین گفته میشود، فرزاد فرزین مانند «عاشقانه» ایفاگر نقشی هم در «رقص روی شیشه» خواهد بود.
اگر شما هم مشتاق هستید با «رقص روی شیشه» و داستان های جذاب آن همراه شوید، میتوانید این مجموعه را هم‌زمان با پخش نسخه فیزیکی، از نماوا تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان