میرر: چلسی به ستاره دانمارکی تاتنهام نیاز ندارد

روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید چلسی برای تقویت تیم خود به مسابقه چندین تیم بزرگ برای جذب کریستین اریکسن، ستاره تاتنهام ملحق شده اما به دلایل فوتبالی بعید است این انتقال در نهایت عملی شود.

به گزارش "ورزش سه"، میرر می‌گوید با اینکه چلسی در خط میانی نفرات بسیار زیادی داشته و در این خط با ترافیک بازیکن روبرو است اما می‌توان حدس زد که مهارت‌های خارق‌العاده اریکسن، چلسی را واداشته تا برای جذب او ابراز تمایل کند. اما سوال اینجا است که آیا چلسی واقعا به اریکسن نیاز دارد؟

 

میرر می‌گوید در توانایی اریکسن هیچ شکی نیست ولی با توجه به هافبک‌های امروز چلسی و همچنین اضافه شدن کریستین پولیشیچ در آینده نزدیک، چلسی در واقع از نظر فوتبالی به اریکسن نیازی ندارد. از این گذشته در آرایش سه نفره هافبک‌های تهاجمی ساری، جایی برای اریکسن وجود ندارد.

 

 

ساری ترجیح می‌دهد با سه هافبک میانی بازی کند. در این آرایش، جرجینیو نقش محور و مرکز را به عهده دارد و ماتئو کوواچیچ وانگولو کانته در کنار او بازی می‌کنند. اریکسن دانمارکی در چلسی باید در پست دیگری به جز پست امروزش در تاتنهام بازی کند و با اینکه توان این کار را دارد ولی بعید به نظر می‌رسد تمایلی به این کار داشته باشد.

 

میرر می‌گوید چلسی به جای تلف کردن وقت و منابع خود برای به خدمت گرفتن بازیکنی که واقعا به او نیاز ندارد باید به دنبال جذب مهره‌هایی باشد که نیازمند آنها است. برای مثال جایگزین‌هایی برای ویلیان و پدرو و همینطور جذب یک مهاجم که بتواند مکمل و پشتیبان گونزالو ایگواین، بازیکن تازه به خدمت گرفته چلسی در خط حمله، باشد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان