اعلام خبر نامزدی مرغ عشق های جدید هالیوود

ظاهراً برد پیت پس از جدایی اش پرسروصدا و جنجالی اش از آنجلینا جولی اکنون عشق جدید خود را در یکی دیگر از زیبارویان هالیوود پیدا کرده است.

ظاهراً برد پیت پس از جدایی اش پرسروصدا و جنجالی اش از آنجلینا جولی اکنون عشق جدید خود را در یکی دیگر از زیبارویان هالیوود پیدا کرده است. به گزارش روزنامه The Sun، این بازیگر هالیوودی ۵۵ ساله با شارلیز ترون، دیگر ستاره سرشناس هالیوود که ۴۳ سال دارد نامزد شده و تمام هفته پیش را در کنار هم بوده اند. بر اساس این خبر، این دو از طریق شان پن، همسر سابق ترون، با هم آشنا شده و سپس رابطه آن ها به یک رابطه عاشقانه تبدیل شده است. گفته می شود که پیت و ترون در مراسمی که به مناسبت نمایش فیلم «رُم» (Roma) در ۱۲ ژانویه برگزار شد شرکت کرده و برای اولین بار با هم دیده شده اند.

اعلام خبر نامزدی مرغ عشق های جدید هالیوود+عکس

شارلیز ترون در این مراسم حضور داشته و برد پیت نیز پس از نمایش فیلمش، «اگر خیابان بیل به حرف می آمد» (If Beale Street Could Talk)، در این مراسم حضور یافت. بر اساس ادعاهای این روزنامه، برد پیت در این مراسم از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کرده و تنها به یک آب معدنی قناعت کرده است زیرا پیت ادعا کرده که پس از جدایی از آنجلینا جولی، اعتیاد خود به مصرف مشروبات الکلی را ترک کرده است. گفته می شود که این دو در مراسم مذکور در کنار هم بوده و رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی داشته اند.

اعلام خبر نامزدی مرغ عشق های جدید هالیوود+عکس

این منبع خبری ادعا کرده که پیت در شرایط بسیار خوبی بوده و به نظر می رسیده که همراه با عشق جدیدش اوقات خوشی را سپری می کند. گفته می شود که این دو در تعطیلات کریسمس رابطه جدی خود را آغاز کرده و بخش زیادی از تعطیلات خود را در کنار هم در عمارت Los Feliz متعلق به برد پیت در کالیفرنیا گذرانده اند. البته ادعا شده که ترون هنوز به دیدار فرزندان پیت- زهرا، ۱۳ ساله؛ شیلو، ۱۲ ساله، دوقلوهای ویوین و ناکس، ۱۰ ساله؛ مدوکس، ۱۶ ساله و پکس، ۱۴ ساله نرفته و انتظار می رود که با توجه به جدی شدن رابطه این دو، ترون به زودی این دیدار و آشنایی را انجام دهد.

شارلیز ترون نیز خود دارای دو فرزند به نام های آگوست و جکسون است که هر دو را به فرزند خواندگی قبول کرده است. ظاهراً برد پیت و شارلیز ترون اکنون نزدیک به یک ماه است که به طور مداوم همدیگر را ملاقات کرده و با هم نامزد شده اند. البته بر اساس ادعاهای این منبع خبری که روزنامه The Sun به نام او اشاره ای نکرده است، این دو قبلاً از طریق شان پن که همسر ترون بوده با هم آشنا شده و دوستی چندین ساله داشته اند تا اینکه اخیراً به هم علاقمند شده و رابطه ای جدی را شکل داده اند.

 

اگر چه پیت و ترون تاکنون در هیچ فیلمی با هم همکاری نداشته اند اما ترون در سال ۲۰۰۰ با بهترین دوست پیت، مت دیمون، در فیلم «افسانه بگر ونس» (The Legend Of Bagger Vance) همبازی بوده است. پیش از این گفته می شد که ترون با الکساندر اسکارشگارد، بازیگر سوئدی سریال موفق «دروغ های بزرگ کوچک» (Big Little Lies) وارد رابطه شده است. شناخته شده ترین شریک زندگی اخیر برد پیت نیز آنجلینا جولی بوده است اگر چه شایعات بسیاری در مورد رابطه او با همسر سابقش، جنیفر آنیستون، و برخی دیگر از سلبریتی ها شنیده می شد که همگی تکذیب شدند.

برد پیت در سال ۲۰۱۶ پس از سال ها زندگی با جولی از وی جدا شد (البته با درخواست جولی برای جدایی) . ترون نیز در سال ۲۰۱۵ از همسرش شان پن طلاق گرفت. برد پیت در ۲ سال گذشته شرایط روحی بسیار سختی را تجربه کرد زیرا درخواست جدایی ناگهانی همسرش او را شوکه کرده بود. پس از ماه ها عدم دسترسی به فرزندان مشترکشان، در نهایت خبر رسید که در آوریل سال گذشته، جولی اجازه ملاقات با فرزندان مشترکشان را به برد پیت داده است و هر دو در حال رسیدن به توافقی برای طلاق هستند.

ترون قبلاً به طور رسمی با کیانو ریوز، رایان رینولدز، شان پن و الکساندر اسکارشگارد زندگی کرده و برد پیت نیز در گذشته با زنان مشهور زیادی از جمله جنیفر آنیستون، سینیتا، گوینث پالترو و آنجلینا جولی رابطه رسمی داشته است. به هر ترتیب به نظر می رسد که اکنون می توان با قاطعیت از رابطه برد پیت و شارلیز ترون گفت که هر دو قبل از این رابطه های عاشقانه متعددی داشته و با رابطه اخیرشان به تمامی شایعات پایان داده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان