دروازه‌بان عربستانی بهترین پنالتی گیر جام هفدهم

کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق حساب کاربری رسمی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در یک نظرسنجی از کاربران خواست بهترین پنالتی‌گیر جام هفدهم را از بین دو دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی عربستان انتخاب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در این نظرسنجی دروازه‌بان عربستان با کسب 53 درصد آرا عنوان پنالتی‌گیر برتر این نظرسنجی را به خود اختصاص داد و علیرضا بیرانوند نیز 47 درصد آرا را از آن خود کرد. این در حالی است که تیم ملی عربستان در مصاف با ژاپن شکست خورد و از دور بازی ها کنار رفت اما ایران با عبور از سد عمان حریف چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها شد. علیرضا بیرانوند در بازی با عمان و در ثانیه های آغازین بازی پنالتی بازیکن حریف را مهار کرد و مهار این ضربه پنالتی از نظر روحی و روانی شرایط را به سود ایران تغییر داد و موجب شد تیم ملی بازی را در ادامه با دو گل به سود خود به پایان ببرد.

علیرضا بیرانوند به دلیل مهار ضربه پنالتی کریس در جام جهانی و مهار ضربه بازیکن عمان اینروزها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. ضمن اینکه پرتاب 70 متری او در بازی با عراق مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته است تا جایی که این رسانه ها دروازه بانان بزرگ جهان را به چنین پرتاب هایی دعوت کرده اند. علیرضا بیرانوند به زعم خیلی ها شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال 2018 بود که با وجود شایستگی به این عنوان نرسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان