وزیر ورزش سوریه: خریبین باید محروم شود

به هم ریختگی ها در سوریه پس از ناکامی تیم ملی این کشور در جام ملتهای آسیا ادامه دارد و وزیر ورزش سوریه هم صحبت های قاطع و عجیبی در این باره مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس وزارت ورزش سوریه پس از ناکامی تیم ملی این کشور در جام ملتهای آسیا در گفت و گویی رادیویی اظهار داشت: ما تمام عوامل این ناکامی را بازخواست می کنیم. ما تعداد زیادی بازیکن و مربی بین المللی برای تیممان دعوت کردیم که نپذیرفتند. یاسر الصباحی و عمار عوض معروف ترین ها بودند که دعوت ما را رد کردند و به تیم سوریه ملحق نشدند.

وی درباره مهاجم تیم سوریه هم با عصبانیت گفت: عمر خریبین 8 ماه از تیم ملی فرار کرد. حالا باید بازخواست و محروم شود. برگشتنش به تیم کار اشتباهی بود. او جایگزین فارس الخطیب شد که به مشاور و کارشناس فدراسیون تبدیل شد.

او افزود: تیم نتایج بدی گرفت. مشکلات و اختلافاتی قبل از شروع جام وجود داشت که حل نشد. اگر بخواهیم کسی را جریمه کنیم، بیشترین آن مربوط به دباس می شود که در راس فدراسیون بوده است. کسی را عفو نمی کنیم و مسببین شکست را جریمه می کنیم. دباس آماده استعفا است. اگر استعفای ما هم کمک به پیشرفت ورزش سوریه کند، حتما این کار را می کنیم.

وزیر ورزش سوریه در پایان گفت: من از هواداران سوریه در مجلس عذرخواهی کردم. خودمان را با استخدام مربی آلمانی فریب دادیم. من مسئول اول و آخر هر گونه ناکامی در ورزش سوریه هستم و اشتباه را گردن کسی نمی اندازم و مسئولیت کاری را که انجام داده ام، قبول می کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان