رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد؛

سارق باربندهای پیکان وانت در تهران دستگیر شد

سرهنگ تیموری از دستگیری سارق باربند‌های پیکان وانت در پایتخت خبر داد.

سارق باربندهای پیکان وانت در تهران دستگیر شد
سارق باربندهای پیکان وانت در تهران دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری 132 نبرد اظهار کرد: چندی پیش فردی به ماموران عملیات کلانتری مراجعه و اعلام کرد خودروی پیکان وانتش سرقت شده است که با تلاش‌های پلیس خودروی وی کشف و به او تحویل داده شد، اما این در حالی بود که برخی از لوازم خودرو شامل باربند و ایسیو (کامپیوتر پیکان وانت) سرقت شده بود.
 
وی افزود: با تحویل خودرو به مالباخته، پرونده برای دستگیری سارق جریان داشت تا اینکه یک روز مالباخته به کلانتری مراجعه و اعلام کرد سارق خود را در سایت دیوار شناسایی کرده است.
 
سرهنگ تیموری تصریح کرد: مالباخته در اظهاراتش به ماموران کلانتری گفت که دو روز گذشت برای خرید باربند پیکان وانت به مغازه‌ای رفتم که شبیه وسیله‌ام را در آنجا دیدم و وقتی از فروشنده پرسیدم این باربند را از چه کسی خریده است شماره موبایلی در اختیارم قرار داد، به خانه برگشتم و در سایت دیوار برای خریدن ایسیو جست و جو کردم و متوجه شدم ایسیوی خودروی خودم نیز با همان شماره موبایلی که از مغازه دار گرفته بودم برای فروش به نمایش گذاشته شده است.
 
وی افزود: پس از اظهارت مالباخته ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با قرارگذاشتن صوری با متهم پرونده، وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
 
رئیس کلانتری 132 نبرد بیان کرد: در ادامه متهم به سرقت خودروی پیکان وانت اعتراف کرد و در بازرسی بدنی از وی از جیب‌های متهم، تعداد 4 کارت ماشین مربوط به خودرو‌های پیکان وانت دیگر به دست آمد و مشخص شد سارق از این افراد نیز به همین شیوه سرقت کرده است.
 
سرهنگ تیموری خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده قضائی برای متهم، تحقیقات برای شناسایی مالباختگان دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفته است و تاکنون پنج مالباخته شناسایی شده نیز از متهم شکایت خود را مطرح کرده اند.

انتهایپیام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان