مشتریان معترض کرمان موتور مقابل وزارت صنعت تجمع کردند

صبح امروز چهارشنبه سوم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ اگر از مقابل ساختمان اصلی وزارت صمت عبور می کردید با معترضانی مواجه می شدید که نسبت به افزایش قیمت یکی از محصولات کرمان موتور معترض بوده و اقدام به برگزاری تجمع در مقابل این ساختمان کرده بودند

صبح امروز چهارشنبه سوم بهمن ماه سال 1397 اگر از مقابل ساختمان اصلی وزارت صمت عبور می کردید با معترضانی مواجه می شدید که نسبت به افزایش قیمت یکی از محصولات کرمان موتور معترض بوده و اقدام به برگزاری تجمع در مقابل این ساختمان کرده بودند.
به نقل از ایرنا، این معترضان که تعداد آن ها حدودا 60 نفر تخمین زده می شود با در دست داشتن پارچه نوشته و دست نوشته های کاغذی نسبت به گران شدن 33 میلیونی یکی از محصولات شرکت کرمان موتور که به صورت قیمت قطعی پیش فروش شده اعتراض داشته و در واقع این عمل را غیر قانونی می دانستند.
معترضان مذکور با شعار هایی همچون «وزیر باکفایت، حمایت حمایت» خواستار توجه و رسیدگی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت نسبت به این موضوع بودند.
رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت چندی پیش عنوان کرد که خودروسازان موظفند به تعهدات خود درباره خودروهایی که به صورت قطعی پیش فروش شده‌ است عمل کنند و تردیدی در این مطلب وجود ندارد.
البته لازم به ذکر است که خودروسازانی همچون کرمان موتور نمی توانند که بدون داشتن مجوز های لازم اقدام به گران کردن محصولات خود نمی کنند و در واقع به نظر می رسد که مشکل اصلی مربوط به تصمیمات کلان گرفته شده در وزارت صمت می باشد و این مردم هستند که باید تاوان چنین تصمیماتی را پرداخت کنند.
به تازگی محمدرضا سروش، مدیرعامل برکنار شده سایپا نیز عنوان کرده است که وزارت صمت خود موافق افزایش قیمت خودروها بوده و به دنبال ایجاد جو روانی است تا مسئولیت و عواقب این تصمیم را به عهده دیگران بیندازد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان