حزب مردم: عمران خان وضعیت فعالیت داعش در پاکستان را اعلام کند

وزیر کشور سابق پاکستان با انتقاد از حادثه ساهیوال اعلام کرد: مردم باید فعالیت یا عدم فعالیت داعش در پاکستان را بدانند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از داون نیوز، «رحمان ملک» وزیر کشور سابق پاکستان و عضو ارشد حزب مردم اعلام کرد: دولت پاکستان وضعیت فعالیت داعش را در روشن کند.

وی تصریح کرد: دولت مواضع متناقضی در این خصوص اتخاذ میکند، از یک سو مدعی است که داعش در پاکستان وجود ندارد و از سوی دیگر کشته شدگان حادثه ساهیوال را عاملان این گروه تروریستی میداند.

رحمان ملک افزود: اقدام خودسرانه پلیس در کشتار یک خانواده اهل سیاهوال بسیار زشت و زننده بود و ما این اقدام را محکوم میکنیم.

عضو ارشد حزب مردم از نمایندگان پارلمان و سنا خواست برای فعال کردن یک کمیته ویژه تحقیقاتی علیه عاملین این جنایت متحد شوند.

وزیر کشور سابق پاکستان گفت: متاسفانه شواهد نشان می دهد که پلیس بدون هیچ دلیلی ماشین را توقیف کرده و سرنشینان آن را به رگبار بسته است.

گفتنی است کشته شدن 4 عضو یک خانواده توسط پلیس ایالت پنجاب طی روزهای اخیر تمام احزاب اپوزیسیون را علیه دولت پاکستان فعال کرده است.

وزیر قانون ایالت پنجاب در دفاع از عملکرد پلیس اعلام کرده بود: یکی از این افراد عضو داعش بوده و اقدام به شلیک سمت نیروهای پلیس کرده است.

این درحالی است که «عمران خان» نخست وزیر پاکستان در خصوص این حادثه اظهار داشته است: پس از سفر به قطر با عاملین این جنایت به شدت برخورد خواهم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان