ارزش بازار نرم‌افزارهای گوشی همراه در۲۰۱۸؟

به گزارش سی ان بی سی، رشد گوشی های هوشمند در جهان کند شده است ولی کاربران سال گذشته به طور میانگین 3 ساعت در روز یا یک ماه و نیم از سال را صرف گوشی های همراهشان و دانلود 194 میلیارد نرم افزار کردند .
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، چین به نوبه خود مسئول نیمی از نرم‌افزارهای دانلود شده در 2018 است. این شرایط علیرغم رکود ادامه دار بازار گوشی هوشمند در چین و توقف اعطای مجوز برای فروش بازی های خاص به وجود آمده است .
چین به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای گوشی هوشمند دنیا 40 درصد از 101 میلیارد دلار هزینه هایی را که مشتریان برای نرم افزارها در سراسر جهان می‌پردازند، به خود اختصاص داده است. این هزینه ها شامل دانلود های پولی، خرید های داخل نرم افزار و حق اشتراک نرم افزارها می شوند. اکثر این خریدها در بازی های تلفن همراه انجام شده‌اند .
بازار گوشی هوشمند چین منحصر به فرد است چون شهر به شهر تنوع دارد. بازار گوشی هوشمند در مناطقی مانند شانگهای و پکن بسیار رشد کرده است. در این مناطق کاربران نرم افزارهای کمتری دانلود می‌کنند ولی زمان بیشتری برای آنها می گذارند و خرید های داخل برنامه بیشتری انجام می دهند .
ولی در برخی شهرها مردم حتی گوشی هوشمند ندارند و برای اولین بار است که به آن دسترسی پیدا می کنند. به همین دلیل است که چین موتوری بزرگ برای رشد است .
در میان 300 شرکت برتر تکنولوژی  جهان ، شرکت های چینی 32 درصد از هزینه‌های مشتری را به خود اختصاص دادند و 19.6 میلیارد دلار درآمد کسب کردند. در مقایسه، شرکت‌های برتر آمریکایی حدود 22 درصد را دراختیار داشتند.
تنسنت ، شرکت مالک وی چت که یک شرکت بازی های ویدیویی است، یکی از پنج شرکت مادر برای هزینه های جهانی مشتری در 2018 بود. 4 نام دیگر هم همه شرکت‌های بازی سازی بودند .
در کل، آسیا نقش بزرگی در مرحله بعدی رشد تلفن همراه دارد. بسیاری از مردم در کشورهایی مثل هند و اندونزی برای اولین بار به اینترنت وصل می‌شوند که اکثرا هم از طریق تلفن همراه است، ولی هنوز از فروشگاه های داخل نرم افزارها مثل چینی ها استفاده نکرده‌اند .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان