علی‌محمدی: می‌توانستم الان در اردوی ترکیه باشم؛

دوست ندارم برای سپاهان حاشیه درست کنم

هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط این روزهای خود صحبت کرده و اینکه به هیچ وجه دوست ندارد، باعث ایجاد حاشیه در تیم شود.

به گزارش "ورزش سه"، جلال علی محمدی بازیکن تیم فوتبال سپاهان برطبق صحبت های رضا فتاحی سرپرست این باشگاه به دلایل انضباطی در اردوی طلایی پوشان در ترکیه حضور ندارد تا خبرهای مبنی از خروج او از باشگاه قوت بگیرد؛ با این حال هافبک سپاهان می گوید با بازگشت تیم از ترکیه به سایر نفرات ملحق می شود.

وضعیت مبهم هافبک سپاهان سبب شد تا مصاحبه ای با علی محمدی هافبک طلایی پوشان داشته باشیم که در ادامه می خوانید.

جلال علی محمدی هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد صحبت های مسعود تابش مدیرعامل باشگاه که می گوید علی محمدی با اصرار به دنبال جدایی از باشگاه است، اینگونه واکنش نشان داد: بله من خودم هم می خواستم جدا شوم ولی به خاطر این بوده که سرمربی تیم صراحتا به من گفت که شاید در نیم فصل دوم همین دقایق کوتاهی که در نیم فصل اول بازی کردی هم بازی به تو نرسد، (هافبک سپاهان نزدیک به 90 دقیقه در نیم فصل اول فرصت بازی پیدا کرد). خب طبیعی است که هر بازیکن یا فوتبالیستی اگر این حرف را بشنود، سعی می کند از باشگاه جدا شود.


علی محمدی که تا پایان نیم فصل دوم با سپاهان قرار دارد، در ادامه به این موضوع اشاره کرد که قصد دارد به حضورش در باشگاه ادامه دهد و عنوان کرد: تلاش کردم رضایت نامه ام را بگیرم و حالا که باشگاه رضایت نمی دهد 4 ماه دیگر با این تیم قرارداد داشته و با قدرت در تمرینات حاضر می شوم و بعد از 4 ماه بازیکن آزاد هستم و بعد از آن تصمیم می گیرم. اگر در این مدت برای بازی کردن فرصت پیدا کردم، که با تمام وجودم برای سپاهان بازی می کنم ولی اگر نشد هم تابع تصمیم سرمربی تیم  هستم و به آن احترام می گذارم.


هافبک سپاهان در مورد اینکه چه مسائل انضباطی سبب عدم حضورش در اروی ترکیه شد، توضیح داد: فکر نمی کنم دلیل انضباطی داشته باشد. من و مدیرعامل باشگاه بحثی برای جدایی از باشگاه و گرفتن رضایت داشتیم که طبیعی بود. موضوع این است که بحث فنی و انضباطی جدا است؛ اگر تیم به من نیاز داشت، من می توانستم الان در اردو باشم و بعد از اردو می نشستیم و مشکل را حل می کردیم. بحث رضایت نامه پیچیده است ولی من اصلا توهینی به باشگاه نداشتم.

علی محمدی در مورد شرایط این روزهای خود که در تمرین سپاهان حضور ندارد و تیم بعدی خود را هم نمی شناسد و بلاتکلیفی این روزها، گفت: من که فعلا بازیکن سپاهان هستم. تلاش کردم ولی رضایت نامه ندادند. الان هم تمریناتم را به صورت اختصاصی انجام می دهم و منتظر هستم تا تیم برگردد و به تیم ملحق شوم.

هافبک 28 ساله تیم فوتبال سپاهان در پایان حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: هیچ وقت نخواستم به خاطر من حاشیه ای در تیم ایجاد شود و طی این مدت هم همیشه می خواستم اتفاقات در سکوت رخ دهد. حتی بحث نرفتن ترکیه و ندادن رضایت نامه هم از طریق باشگاه رسانه ای شد و خودم اطلاع ندادم. هیچ وقت نخواستم حاشیه ای درست کنم. همیشه دوست داشتم کارهایم در سکوت پیش برود. مواردی داشتیم که مثلا بازیکنی اردو نرفته، به روش های مختلف این موضوع را رسانه ای کرده یا می توانستم خیلی راحت مصاحبه کنم ولی همین حالا هم دوست دارم بدون حاشیه مشکلم حل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان