پدر صاحب سگ لواسان: از لحظه وقوع حادثه کنار خانواده دختر بوده ایم

بیش از یک ماه از حمله دو قلاده سگ به دختر بچه ۱۰ ساله لواسانی می گذرد، حادثه ای که منجر به جراحت دست و آسیب جدی به برخی دیگر از اعضای بدن دختر معصوم شد

پدر صاحب سگ لواسان: از لحظه وقوع حادثه کنار خانواده دختر بوده ایم

بیش از یک ماه از حمله دو قلاده سگ به دختر بچه 10 ساله لواسانی می گذرد، حادثه ای که منجر به جراحت دست و آسیب جدی به برخی دیگر از اعضای بدن دختر معصوم شد.

به گزارش به نقل از نواندیش , بازار شایعات در این ماجرا آنقدر زیاد شد که هر رسانه گوشه ای از حادثه را بازتاب داد درحالیکه درمان بهار را فراموش کردند، برخی ها گفتند آقازاده اند، برخی گفتند قانونی وجود ندارد، برخی گفتند فامیل مقامات لواسان است، برخی گفتند سگهای شکاری قلاده نداشته اند، برخی ها گفتند در پارک لواسان اتفاق افتاده، برخی ها گفتند صاحب سگ جانب حیوان را گرفته و با خانواده بهار برخورد کرده است و جدی روانی و سنگین در این ماجرا ایجاد شد.

پدر خانواده صاحب سگ که معلم بازنشسته است، جزئیات جدیدی از علت وقوع حادثه و وضعیت درمانی کودک 10 ساله ارائه کرده که دانستن آن خالبی از لطف نیست. اطلاعاتی که شاید کمتر فردی شنیده باشد اما می‌تواند ملاک قضاوت باشد.

پدر خانواده صاحب سگ با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده تأکید کرد: همه ما از حادثه دلخراش پیش آمده ناراحت و نگران هستیم، از همان ابتدای باخبر شدن از حادثه در کنار خانواده محترم بهار بوده و هستیم، همه ما از وضعیت پیش آمده ناراحتیم و رسیدگی به وضعیت دخترک معصوم با بهترین درمان ها و پزشکان فوق تخصص تا بهبودی کامل در اولویت اصلی ماست و تمام تلاش خود را برای کار بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: اینکه برخی ها در فضای مجازی گفتد که فرزندم در لحظه وقوع حادثه نگران سگ خود بوده واقعیت ندارد و این دروغ محض است، هیچ انسانی به چنین اتفاقی دلخوش و راضی نیست که یک سگ یک انسان را گاز بگیرد و کاری نکند، فرزند منم از همان لحظه وقوع حادثه با کمک خانواده بهار و افراد حاضر در صحنه تمام تلاش خود را بکار گرفته و با کتک زدن سگ خود سعی کرده این حیوان را از دختر معصوم جدا کند. از همان لحظه به بعد نیز در کنار خانواده دخترک معصوم بوده ام و هستم، ما از بابت حادثه رخ داده شرمنده ام اما کمترین اقدام ممکن برای خود و فرزندم، بودن در کنار آن خانواده محترم تا انجام کامل مراحل درمان بهار می باشد.

پدر خانواده صاحب سگ در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته یادآور شد: در همان ابتدای کار در مرکز درمانی حاضر شدم و برای تمامی مراحل درمانی اقدام کردم، از آنجا که زندگی و آینده این طفل معصوم برای من مهم است، با بیمارستان دی و یک پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک تماس گرفتم و نوبت گرفتم که تمامی مراحل درمانی را انجام دهیم، بنده وظیفه خود می دانم تا پایان دوره درمان و بهبودی کامل بهار با وی باشم و تحت تاثیر جو سازی های بعضاً مغرضانه و سیاسی برخی رسانه ها و فضای مجازی نیز قرار نخواهم گرفت.

از وی درباره آقازادگی فرزندشان و محل وقوع حادثه پرسیدیم که وی گفت: متاسفانه بعد از وقوع حادثه خبرسازی های زیادی در این خصوص صورت گرفت، محل وقوع حادثه جاده کنار رودخانه در لواسان بوده که یک جاده بدون حصار است که بعنوان پارک از آن محافظت نمی شود، و مسئولان شهرداری هم آن را اعلام کردند، بنده در طول عمرم شغل های مختلفی داشتم اما من در آموزش پرورش به عنوان دبیر 22 سال خدمت کردم.پسرم هم در یک شرکت خصوصی در تهران مشغول است. آیا این آقازادگی است که مدام چنین بیان می کنند؟ هیچ سمت دولتی نداریم اما چون از قدیم در منطقه لواسان زندگی کرده ایم، ما نیز مانند خیلی از ساکنان دیگر از اجدادمان زمین و املاک به ارث برده ایم که در لواسان امثال ما زیاد هستند. بنده کشاورز زاده هستم اهل لواسان هستم.

وی گفت: ما از همان لحظه وقوع حادثه در برابر قانون تمکین کرده ایم، فرزندم بازداشت و بعد از طی مراحل قانونی و با قرار وثیقه آزاد شد، علاوه بر اینکه هر حکمی قانون صادر کند می پذیریم، بالاتر از آن تا انجام تمامی مراحل درمانی و پزشکی در کنار بهار خواهیم بود و به خانواده وی نیز اعلام کرده ایم. هرچند در برخی رسانه ها از قول ما حرف های دیگری زدند اما غیر از آنچه گفتم ، مابقی دروغ محض است.

عضو خانواده صاحب سگ تأکید کرد: ما به خانواده بهار اعلام کردیم که تمامی هزینه های بهترین بیمارستان و بهترین متخصصان جراحی پلاستیک را تا بهبودی کامل روحی و جسمی دختر حتی اگر چندین برابر مبلغ دیه باشد به بیمارستان پرداخت می‌کنیم, معتقدم تاوان اشتباهات و بدخلقی‌ها را نباید این دختر طفل معصوم بدهد. بدنبال مداوای کامل دختر معصوم هستم که واقعا مثل دختر خودم هست.

وی در پایان خاطرنشان کرد از رسانه ها خواهشمندم با برخی اخبار دروغ و فضاسازی های مغرضانه نمک بر روی زخم آن خانواده محترم نپاشند، آنقدر در مدت یک ماه اخیر دروغ های آنچنانی منتشر شد که مجبور شدم این حرفها را بازگو کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان