نحوه فرایند توزیع بسته حمایتی به اقشار متوسط و کم درآمد جامعه همچنان مورد انتقاد برخی از مشمولینی است که موفق به دریافت این تسهیلات نشدهاند.
به گزارش ، تسنیم نوشت: فرایند توزیع بستههای حمایتی یکی از مهمترین موضوعات خبری در طی هفتههای گذشته محسوب میشود و بسیاری از مردم پیگیر اخبار این حوزه بودند که در همین رابطه نیز بسیاری از هموطنان با برقراری تماس و یا از طریق کامنت در انتهای اخبار بستههای حمایتی مطالبی را در این خصوص مطرح کردهاند.
اگرچه رحیم اردلان معاون اداری ــ مالی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است که تمام افراد مشمول، رقم ریالی بسته حمایت غذایی خود را دریافت کردند اما بسیاری از هموطنان بیان داشتند که تا این لحظه هنوز این رقم را در حساب خود دریافت نکردهاند.
جدای از انتقادات نسبت به نحوه احراز مشمولان بسته حمایتی، فعال نشدن سامانه پیامکی و تلفنی مربوط به تأمین اجتماعی و وزارت کار، ابهام درباره مشاغلی مانند تاکسیرانها که بیمهشده تأمین اجتماعی هستند اما حقوق ثابت ندارند، عمده انتقادات مربوط به این است که بسیاری از مشمولان از دریافت بسته محروم ماندند.
برهمین اساس تعدادی از کامنتهای افرادی که به هر نحوی هنوز بسته حمایتی خود را دریافت نکردند حکایت از آن دارد که پیگیری آن از طریق شماره تماس 1420 نتیجه نداده است و نیاز است مسئولان حوزه رفاهی دولت پیگیری این موضوع باشند.