ماهان شبکه ایرانیان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

اصلاح رفتار سازمانی در تامین اجتماعی لازم است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمد شریعتمداری افزود: روزانه یک میلیون و سالانه 360 میلیون مراجعه به این وزارتخانه می شود که اگر به آنان لبخند تحویل دهیم حتی اگر کار هم انجام نشد زمینه رضایت آنان را فراهم می کنیم.
وی یادآورشد: سازمان تامین اجتماعی مسئولیت مهمی بر عهده دارد و 42 میلیون نفر از مردم ایران به نوعی عائله این سازمان هستند.
شریعتمداری اظهار داشت: باید یک تغییر در رفتار سازمان ایجاد کرد و بر همین اساس هم چالش مهربانی را آقای نوربخش مطرح کرد و توسعه داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رفتار سازمان ممکن است اندکی با بخشنامه تغییر کند، گفت: این نوع رفتار می تواند با تشویق و تنبیه هم اصلاح شود.
وی خاطر نشان کرد: جشنواره خوشرویی را برگزار و از همکاران دعوت کردیم تا با مردم خوشروتر برخورد کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان