اختصاصی میزان/

جزئیات مرحله دوم عملیات نیرو‌های عراقی در شمال استان بابل؛ ضربات مهلک به هسته‌های خاموش داعش در منطقه الصفره استان دیاله

از مناطق شمال استان بابل خبر می‌رسد، مرحله دوم عملیات نیرو‌های ویژه ارتش، تیپ ۱۱ بسیج مردمی و پلیس علیه هسته‌های خاموش داعش در محدوده منطقه «البحیرات» در جریان است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، از مناطق شمال استان بابل خبر می‌رسد، مرحله دوم عملیات نیرو‌های ویژه ارتش، تیپ 11 بسیج مردمی و پلیس علیه هسته‌های خاموش داعش در محدوده منطقه «البحیرات» در جریان است.

نیرو‌های عراقی پس از درگیری‌های سنگین و نفس گیر موفق شدند عناصر تروریستی داعش را عقب برانند و مناطق «غریب و سور بغداد» را به طور کامل پاکسازی کنند و امنیت را به این محور‌ها بازگردانند.

یک منبع میدانی در گفت: وگو با میزان به جزئیات عملیات در این محور اشاره کرد و افزود: نیرو‌های عراقی تعدادی تله انفجاری، بشکه حامل مواد فسفر و موشک را در این محور کشف و ضبط کردند.

این منبع میدانی با بیان این که نیرو‌های عراقی در جریان این عملیات تعدادی از تونل‌های حفر شده تروریست‌ها را کشف و منهدم کردند، گفت: مناطق شمالی استان بابل از جمله حومه منطقه جرف الصخر (در نزدیکی مرز‌های جنوبی استان بغداد) به عناصر مخفی داعش آلوده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات نیرو‌های ویژه و نفوذی عراقی در این محور برای کشف هسته‌های خاموش داعش همچنان ادامه دارد تا اطلاعات لازم را تکمیل کنند و در اختیار یگان‌های عملیاتی قرار دهند.

به گزارش میزان، منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل دروازه جنوبی برای ورود به استان بغداد محسوب می‌شود و همین مسئله اهمیت این منطقه را برای نیرو‌های عراقی چند برابر کرده است.

آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی استان دیاله حاکیست، عملیات نیرو‌های بسیج مردمی علیه هسته‌های خاموش داعش در مناطق «خانقین، جلولاء، السعدیه، مقدادیه و...» ادامه دارد.

گروهی از نیرو‌های بسیج مردمی در شمال استان دیاله موفق شدند شماری از عناصر مخفی تروریستی داعش را در منطقه «الصفره» شناسایی کنند و پس از چند ساعت درگیری سنگین شماری از آنان را کشته و زخمی کردند.

2 تن از رزمندگان بسیج مردمی در جریان درگیری‌ها در این محور به شهادت رسیدند؛ به گفته منابع میدانی شماری از نیرو‌های تازه نفس بسیج مردمی برای کشف هسته‌های خاموش داعش به منطقه اعزام شده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان