آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مراکز درمانی

خبرگزاری فارس: کوروش فرزین مدیر کل بیمه سلامت استان تهران گفت: خوشبختانه با اختصاص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی مطالبات سال 96 در سرفصل‌های مختلف تسویه شده است به طوری که مطالبات پزشکان، درمانگاه‌ها، فیزیوتراپی‌ها، داروخانه‌های مستقل، داروخانه‌های دانشگاهی و دیالیز تسویه شد.

وی با بیان اینکه مطالبات سال 96 داروخانه‌های دولتی و خصوصی، پزشکان، درمانگاه و فیزیوتراپی به طور کامل تسویه شده است، گفت: همچنین مطالبات پاراکلینیک، آزمایشگاه و تصویربرداری فقط اسفند ماه سال 96 باقی مانده است که امیدواریم تا اواسط بهمن ماه با اختصاص منابع به طور کامل تسویه شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران افزود: مطالبات بیمارستان‌های غیر دولتی و دانشگاهی نیز عمدتا تا آبان و آذر ماه 96 تسویه شده و تنها ٣ تا ٤ ماه از مطالبات مراکز بیمارستانی غیر دانشگاهی باقی مانده است.

فرزین به پرداخت مطالبات سال 97 نیز اشاره کرد و گفت: 70 درصد مطالبات بخش دولتی به صورت علی‌الحساب تا آبان ماه پرداخت شده به طوری که اسناد شهریور نیز به طور قطعی به مراکز پرداخت شده است. همچنین مطالبات بیمارستان‌های غیر‌دانشگاهی و غیر دولتی تا پایان شهریور ماه به طور کامل پرداخت شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان