هفته استقبال دهه فجر در چهل سالگی انقلاب

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران که با حضور حجت الاسلام نوری زاده رییس این مرکز و نمایندگان ارگان‌ها و ادارات در مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل معجزه قرن بود.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران با تأکید بر ضرورت حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران گفت:انقلاب اسلامی ایران ثمره خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است که باید با همه توان و ظرفیت حفظ شود.

محمودی حضور مردم در صحنه را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: امام راحل با تکیه بر حضور مردم در صحنه، توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امام راحل با صراحت اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شاه باید برود و این نشان دهنده آن بود که امام هرگز در برابر دشمن تعارف نداشت.

محمودی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تهران بیان داشت: کمیته‌ها برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان تهران تشکیل و مراسم و برنامه‌های متعدد و متنوعی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در این استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: از 5 بهمن تا 11 بهمن هفته استقبال دهه فجر محسوب می‌شود و با هماهنگی‌های انجام شده کمیته فضاسازی و تزئینات شهری در سطح شهر تهران و شهرستان‌های استان کار‌های تزئینات و اجرایی را انجام می‌دهند و در طول این هفته، ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر می‌شوند و با امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان