مستر سی‌کیو در فکر دوخت کت قهرمانی (عکس)

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران که تیمش را در حد یک مدعی هیچ وقت مطرح نکرده این روزها در اندیشه قهرمان کردن ایران و شکستن طلسم تلخ است.

به گزارش "ورزش ‌سه"، شاید بتوان عدم مطرح کردن ایران به عنوان یک مدعی را سیاست خاص مرد پرتغالی روی نیمکت تیم مطرح کرد. سرمربی‌ با تجربه‌ای که از ابتدا جام می‌گوید تیمش مدعی درجه دوم برای قهرمانی در قاره کهن محسوب می‌شود و بعد از ژاپن و استرالیا و کره جنوبی مدعی اصلی جام خواهد بود.


سخنان هوشمندانه ای که فشار را از بازیکنانش برمی‌دارد و در عوض باعث افزایش استرس دیگر تیم‌های مدعی خواهد بود. کارلوس کی‌روش حتی در کنفرانس امروزش قبل از بازی با چین هم از پافشاری بر روی حرفش دست برنداشت و گفت: من کت یک تیم مدعی را بر تن بازیکنان تیمم نمی‌بینم و آن‌ها باید تلاش مضاعفی برای شکستن طلسم قهرمانی انجام دهند.


حالا تیم ملی عصر فردا از مرحله حساس یک چهارم نهایی جام ملت‌ها برابر چین با مربی کارکشته‌اش یعنی لیپی قرار می‌گیرد. شاگردان کی‌روش به دنبال این هستند با شکست دوباره اژدهای سرخ طلسم 12 سال عدم راهیابی به مرحله نیمه نهایی را بشکنند. به همین دلیل هم عصر امروز آخرین تمرین ملی پوشان تحت نظر کی‌روش و کادرش برگزار شد. سرمربی پرتغالی تیم ملی طوری تمرینات را زیر نظر گرفته که گویا در اندیشه کار بزرگی مانند قهرمانی در آسیاست. کاری که با اتکا به ستاره‌های حال حاضر تیم ملی و البته قرعه مناسبی که بر سر راه  آن‌ها قرار دارد امکان پذیر است.


به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی تیم ملی در صورت گذر از چین باید از حالا در فکر دوخت کت قهرمانی برای بازیکنانش باشد. قهرمانی‌ای که با توجه به ابزارهای موجود و تجربه بالای کادر فنی زیاد هم دور از ذهن نخواهد بود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان