جام ملت‌های آسیا طبق پیش بینی ژاوی (عکس)

ژاوی هرناندز اینبار خارج از مستطیل سبز و در بحث پیش بینی دقیق عمل کرد و تنها با یک خطا هشت نهایی آسیا را تشخیص داد.

به گزارش "ورزش ‌سه"، هر بار اسم ژاوی هرناندز به گوش فوتبالدوستان می‌خورد پاس‌های دقیق او و تکنیک نابش در ذهن تداعی می‌شود و تصویری از فوتبال روی زمین در ذهن نقش می‌بندد.


اما او حالا خارج از زمین و در بحث پیش بینی‌‎ مسابقات جام ملت‌های آسیا بسیار دقیق عمل کرده و تعجب همگان را بر انگیخته است. ژاوی قبل از شروع تورنمنت با حضور در شبکه الکاس قطر طبق تصویر زیر تمام تیم‌های حال حاضر را به جز ویتنام درست پیش بینی کرده است. طبق نظر کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا باید سوریه در این مرحله حضور داشت و برابر ژاپن قرار می‌گرفت که این اتفاق رخ نداد و حالا سامورایی‌ها با ویتنام بازی می‌کنند. سه بازی دیگر بین ایران- چین، کره جنوبی- قطر و امارات- استرالیا طبق نظر قبلی ژاوی برگزار می‌شود و او در این زمینه دقیق عمل کرده است.


طبق پیش بینی کاپیتان حال حاضر باشگاه السد چهار تیم قطر، استرالیا، ژاپن و ایران به نیمه نهایی صعود می‌کنند. اما در فینال قطر با شکست ژاپن به قهرمانی قاره کهن خواهد رسید. پیش بینی که غیر ممکن نیست اما به وقوع پیوستنش خیلی سخت به نظر می‌رسد. مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از فردا با دو مسابقه ژاپن- ویتنام و ایران- چین برگزار می‌شود و باید دید پیش بینی ستاره سابق فوتبال اروپا بار دیگر تحقق می‌یابد یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان