با گل های استنلی و ایران پوریان؛

پیروزی سپاهان در دومین دیدار تدارکاتی

شاگردان امیرقلعه نویی در دومین دیدار تدارکاتی برابر دونا ره‌آ رومانی به برتری ۲ بر ۱ دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه سپاهان خیلی زود تمرینات خود را برای حضور در نیم فصل دوم بازی ها و ادامه روند خوب نیم فصل اول آغاز کرده بود، اردوی ترکیه جایی بود که آنها می توانستند با دیدار برابر حریفان تدارکاتی که در این فصل سال در آنتالیا حاضر شده اند، به خوبی مهیای لیگ شوند.


در همین راستا طلایی پوشان سه دیدار تدارکاتی برنامه ریزی کردند؛ دیدار اول آنها برابر اسکوپی مقدونیه با پیروزی 3 بر 1 همراه بود و در دیدار دوم، آنها امروز برابر دونا آره نا رومانی قرار گرفتند و در پایان با نتیجه 2 بر 1 موفق به شکست این تیم شدند.


گل های سپاهان در این دیدار توسط استنلی کی روش و محمد ایران پوریان (پنالتی) به ثمر رسید تا روحیه برنده بودن همچمنان میان شاگردان قلعه نویی حفظ شده باشد.


قلعه نویی در این مسابقه تیمش را با ترکیب ابتدایی علی کیخسروی، عزت الله پورقاز، حسن جعفری، خالد شفیعی، سعید آقایی، حامد بحیرایی، بختیار رحمانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهبازاده، علی قربان و کی‌روش استنلی راهی میدان کرد ولی در نیمه دوم مطابق انتظار تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد تا فرصت بازی به سایر بازیکنان هم رسیده باشد.

سپاهان پیش از بازگشت از ترکیه که روز یکشنبه خواهد بود، یک دیدار تدارکاتی دیگر هم برگزار می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان