پورشه:

کارخانه‌های ما به اندازه خودروهای برقی‌مان پاک هستند

شرکت خودروسازی پورشه ادعا می‌کند که کارخانه‌های تولید خودروهای برقی‌اش به پاکی خودروهای برقی تولیدی‌اش است و در کارخانه‌های خود از موادی استفاده می‌کند که به کاهش آلایندگی کمک می‌کند.

کارخانه‌های ما به اندازه خودروهای برقی‌مان پاک هستند

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، پورشه می‌خواهد فرآیند تولید خودروی برقی "تایکان"(Taycan) به اندازه خود این خودرو بدون آلایندگی باشد و اصطلاحا مسئولیت‌پذیری اکولوژیکی داشته باشد.

این خودروساز اعلام کرد که کارخانه تولید مدل "تایکان" که در اشتوتگارت-زوفن‌هاوزن در حال ساخت است، از جذب کننده نیتروژن اکسید در برخی قسمت‌های نمای ساختمان استفاده خواهد کرد و آلایندگی این کارخانه را کاهش خواهد داد.

این جذب کننده‌ها ساختاری نسبتا ساده دارند که از یک پوشش آلومینیومی بر روی تیتانیوم دی‌اکسید ساخته شده است، اما به رغم ساختار ساده، کارایی زیادی دارند و در جذب آلاینده قوی عمل می‌کنند.

این جذب کننده در یک آزمایش بر روی یک مساحت 126 متر مربعی، نیتروژن اکسید را به اندازه جذب این آلاینده توسط 10 درخت جذب کرد.

انتظار می‌رود این خودروی برقی پورشه اواخر سال 2019 عرضه شود.

هدف نهایی این شرکت دفع ریزمواد زیست‌محیطی در تولید خودرو است و همچنین می‌خواهد تولید تایکان علاوه بر کاهش آلودگی، بدون کربن دی‌اکسید باشد.

این کار باعث می‌شود تا تصویر عمومی پورشه بهبود یابد. آلمان و اتحادیه اروپا به طور گسترده‌ای در حال مقابله با انتشار گازهای گلخانه‌ای و آلودگی هستند و پورشه نمی‌خواهد از قافله عقب بماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان