ساری: امیدوارم ایگواین گل های زیادی به ثمر برساند

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی ابراز امیدواری کرد گونسالو ایگواین در این تیم نمایش درخشانی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، انتقال گونسالو ایگواین به چلسی تقریبا نهایی شده و این مهاجم 31 ساله که در ناپولی نمایش درخشانی زیر نظر ساری داشت، حالا در لیگ برتر امیدوار به حل مشکل گلزنی چلسی خواهد بود.

 

 

انتقال احتمالی گونسالو ایگواین: "او یک مهاجم بزرگ است و در فصل اول حضور من در ناپولی خیلی خوب کار کرد. ایگواین 36 بار در 35 بازی در سری آ گلزنی کرد و در آن فصل در مجموع 39 گل به ثمر رساند و یکی از بهترین مهاجمانی بوده که من در دوران مربیگری ام دیده ام. من امیدوارم ایگواین در چلسی نیز گل های زیادی به ثمر برساند و در جنبه های دیگر نیز به تیم کمک کند."

 

نتایج اخیر چلسی: "من فکر می کنم بازیکنانم باید در مستطیل سبز واکنش نشان دهند و باقی مسائل اهمیتی ندارند. ما در مورد اینکه چگونه می توانیم رویکرد، انگیزه و عزم تیمی را بهبود ببخشیم با بازیکنان صحبت کردیم و ما تلاش می کنیم شرایط قبل از مسابقه و تمرینات را تغییر دهیم اما من معتقدم بازیکنان باید در زمین واکنش نشان دهند."

 

شرایط ادن هازارد: "او یکی از بهترین بازیکنان جهان است اما بیش از آنکه یک رهبر باشد، یک ستاره باکیفیت است و هازارد در 2 دقیقه می تواند باعث پیروزی یک تیم شود."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان