۱۱Freunde&#۱۶۰;

لوئیس سوارز، ستاره بارسلونا که سابقه سه فصل بازی برای لیورپول را دارد، به کار با یورگن کلوپ ابراز علاقه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز سال 2011 بود که از آژاکس به لیورپول پیوست و در 110 بازی توانست 69 گل برای این تیم به ثمر برساند. او فصل 14-2013 بهترین گلزن لیگ برتر بود و با لیورپول تا آستانه قهرمانی نیز پیش رفت ولی در نهایت در این امر ناکام ماند و پس از جام جهانی برزیل در انتقالی گران قیمت راهی بارسلونا شد.

ستاره 31 ساله اروگوئه ای تا به اینجا در 149 بازی موفق به زدن 125 گل برای بارسلونا شده و پس از مسی بهترین بازیکن تیمش است.

سوارز همواره از عشق و علاقه اش به لیورپول سخن گفته و به شدت بازی های تیم سابقش را تعقیب می کند. او همچنین عاشق سبک مربیگری یورگن کلوپ است و در مصاحبه با "11Freunde" ضمن تمجید از این مربی آلمانی گفت:« دوست دارم زیر نظر کلوپ کار کنم؟ البته که اینطور است. آرزوی هر فوتبالیستی کار با یورگن کلوپ است. البته این احتمال به زودی ممکن نخواهد بود.»

سوارز ادامه داد:« هر کسی برای لیورپول بازی کرده باشد، عاشق این تیم می شود. بازی های لیورپول را تعقیب می کنم و بسیار امیدوارم که با این روندی که امسال طی کرده اند، قهرمان لیگ شوند. می توان از این تیم انتظارات بیشتری هم داشت. آنها فوق العاده جذاب و تماشایی بازی می کنند. این خاصیت تیم های کلوپ است.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان