ترامپ و مورداک هر هفته گفت‌وگوی تلفنی دارند

براساس یک گزارش روپرت مورداک، رئیس شرکت رسانه‌ای بزرگ "نیوز کورپوریشن" و صاحب دو رسانه مورد علاقه دونالد ترامپ یعنی شبکه "فاکس نیوز" و نشریه "نیویورک پست" هر هفته با ترامپ به منظور صحبت درباره راهبردها گفت‌وگوی تلفنی دارند و اخیرا پس از گافی که شون اسپایسر، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید درباره هولوکاست داد در تماسی با اسپایسر او را از این بابت آرام کرده ...

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، روپرت مورداک که یک میلیاردر و چهره سرشناس در حوزه رسانه‌های آمریکا به شمار می‌رود، دوست صمیمی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بوده و بعد از آنکه  شون اسپایسر اشتباهی "تحقیرآمیز" درباره هولوکاست و "مقایسه بشار اسد با هیتلر" انجام داد در تماس تلفنی با او تلاش کرده که او را تسلی خاطر دهد.

نشریه نیویورک تایمز آمریکا گزارش داده که مورداک و ترامپ هر هفته به صورت تلفنی با یکدیگر صحبت می‌کنند و مورداک در زمره نزدیک‌ترین دوستان رئیس‌جمهور آمریکا به شمار می‌رود.

طبق این گزارش مورداک پس از آنکه اسپایسر در سخنانی گفت: "هیتلر به اندازه بشار اسد بد نبود چون از سلاح شیمیایی استفاده نکرد" با اسپایسر تماس برقرار کرده و تلاش کرده تا او را از بابت اشتباهش تسلی خاطر دهد.

این در حالی است که هیتلر برای کشتار یهودیان در اردوگاه‌هایی که ایجاد کرده بود از اتاق‌های گاز استفاده می‌کرد.

اسپایسر در ماه آوریل در کنفرانسی مطبوعاتی در شهر واشنگتن همچنین به اشتباه اردوگاه‌های هیتلر را "مراکز هولوکاست" توصیف کرد.

اسپایسر بعد از این اشتباهاتش چند بیانیه به منظور عذرخواهی صادر کرد و در یک سخنرانی اعتراف کرده بود که "گند زده است".

او در این سخنرانی گفته بود: از نقطه نظر حرفه‌ای من فکر می‌کنم این اتفاق بسیار "مایوس کننده" بود چون من باعث تحقیر رئیس‌جمهور شدم.

منابع نزدیک به ترامپ و مورداک همچنین به نیویورک تایمز گفته‌اند که این دو نفر در تماس‌های تلفنی خود به بحث و طراحی راهبردها می‌پردازند.

دو نشریه نیویورک پست و فاکس نیوز هر دو متعلق به مورداک در زمان کمپین انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از ترامپ حمایت کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر