مهارت های ارتباط موثر؛ اعتماد سازی

ارتباط موثر، رابطه‌ای است که در آن، طرف مقابل، پیام شما را با حداکثر دقت ممکن دریافت و درک کند. اکثر متخصصان ارتباطات بخش اصلی (و گاه تمام) مسئولیت ارتباط موثر را بر عهده‌ی ارسال کننده‌ی پیام می‌گذارند

برترین ها: ارتباط موثر، رابطه‌ای است که در آن، طرف مقابل، پیام شما را با حداکثر دقت ممکن دریافت و درک کند. اکثر متخصصان ارتباطات بخش اصلی (و گاه تمام) مسئولیت ارتباط موثر را بر عهده‌ی ارسال کننده‌ی پیام می‌گذارند.

البته این به معنای انکار اهمیت نقش دریافت‌کننده نیست، بلکه تاکیدی بر این امر است که فرستنده‌ی پیام‌ها، مسئولیت دارد از تمام توان خود برای افزایش اثربخشی ارتباط استفاده کند و به سادگی بی‌توجهی یا بی‌دقتی مخاطب را به بهانه‌ای برای کاهش اثربخشی ارتباط تبدیل نکند.

در این سری برنامه به همت احسان یزدان‌پناه مربی توسعه فردی و سازمانی که پیش‌تر با ایشان آشنا شده اید، قصد داریم شما را بیشتر با این مهارت مهم یعنی برقراری "ارتباط موثر" آشنا کنیم و موانع و تکنیک‌های آن را خدمتتان آموزش دهیم. لطفا مثل همیشه ما را با نظرات و پیشنهادات سازنده خود یاری کنید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
مهارت های ارتباط موثر؛ اعتماد سازی
قسمت های قبلی مهارت های ارتباط موثر:
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان