دست‌های آلوده برای تخریب سرمایه‌ها؛

چگونه با آزمون و طارمی فالوور بیشتر پیدا کنیم؟

ارزش‌ها در ایران تا جایی نزول یافته که به منظور جذب مخاطب و دیده شدن باید از سرمایه‌های ورزش کشور مانند آزمون و طارمی برای تعدادی لایک بیشتر استفاده شود؟

سرویس ورزش مشرق - هنوز به یاد داریم بلایی که به اشتباه بر سر سردار آزمون آمد و او را به دوری موقتی از تیم ملی وادار کرد!

به گزارش مشرق، تیم ملی در اوج رقابت با قدرت‌های برتر اروپا و آفریقا در جام جهانی 2018 روسیه بود! آن زمان کسی به حرف‌های سرمربی تیم ملی پرتغال توجه نکرد که در پایان بازی گفت سردار آزمون «ویلیام کاروالیو»، مغز متفکر تیمش را از کار انداخته بود و رونالدو نتوانست موقعیت گل به دست بیاورد!

این بار هم در شبی که تیم کشورمان با قدرت مقابل تیم خوب عمان بازی کرد و این تیم را در دور یک هشتم نهایی و بازی حساس حذفی از پیش رو برداشت، به واسطه سه، چهار موقعیتی که مهدی طارمی و سردار آزمون در مسابقه از دست داده بودند هر آنچه نباید به این دو بازیکن نسبت داده شد!

بیشتر بخوانید:

آزمون: می دانم از کجا علیه من خط می‌دهند
 

طارمی: قبول دارم در پرسپولیس اشتباه داشتم


آزمون: منتقدانم بعداً شرمنده می‌شوند

در ساعاتی که شادی برد و صعود به دور یک‌چهارم در اردوی تیم ملی موج می‌زد بلافاصله اخبار و «گیف» های طعنه‌آمیز برای مهدی طارمی و سردار آزمون یکی پس از دیگری در فضای مجازی ساخته و منتشر می‌شدند. اینکه تصور کنیم این گیف‌ها، جملات تخریبی و ویدئوهای کوتاه به دست این دو بازیکن نرسیده باشد تصوری غلط است! چون همه ملی‌پوشان پس از بازی با انتشار عکس‌هایی در ارتباط با صعودشان این اتفاق را به هموطنان خود تبریک می‌گفتند، پس در فضای مجازی حضوری پررنگ داشتند.

بی‌گمان سردار آزمون و مهدی طارمی که به ترتیب در همین جام 3 و 2 گل به ثمر رسانده‌اند جزو امیدهای اصلی برای باز کردن دروازه حریفان بعدی تیم ملی‌مان هستند و این موج منفی به راه افتاده نه تنها ممکن است روی روحیه آن‌ها تأثیر بدی بگذارد، بلکه باعث کاهش توان تهاجمی تیم ملی‌مان شود. استرس و فشار از اینکه مبادا باز هم گل نزنند را روی فشار و استرس طبیعی ناشی از حضور در مرحله یک چهارم و انشاالله نیمه نهایی و فینال بگذارید تا گوشه‌ای از انرژی تخریبی که آزمون و طارمی از فضای مجازی دریافت می‌کنند را درک کنید!

روزگاری در این قبیل مواقع پیشکسوتان و کارشناسان با پیام‌های امیدوارکننده در جهت بالا بردن اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی حرکت می‌کردند و یا راهکار نشان می‌دادند ما امروز شرایط کاملاً تفاوت پیدا کرده و عده‌ای به بهانه دریافت "لایک" بیشتر یا پیدا کردن فالوور (یا همان دنبال‌کننده) برای اینستاگرام‌شان، دست به هر کاری می‌زنند، حتی به قیمت تخریب بهترین گلزنان حال حاضر تیم ملی شان!

در جام جهانی 2006 هم مشابه این اتفاق درباره علی دایی و ابراهیم میرزاپور تکرار شد. دقیقاً پس از بازی برابر مکزیک. آن روزها البته تکنولوژی امروزی و صفحات اینچنینی برای گرفتن لایک و دنبال‌کننده وجود نداشت بلکه برخی روزنامه‌ها با تیترهای خود دایی و میرزاپور را چسبیده‌های نالایق تیم ملی معرفی و از این راه ذهنیت مخاطب فوتبالی را نسبت به آنها یا سرمربی اش تغییر می‌دادند! غافل از اینکه ما هنوز با پرتغال و آنگولا بازی داشتیم!

همواره دست‌های آلوده‌ای اقدام به این‌گونه تخریب‌ها می‌کنند که یا تفکر ملی‌گرایانه‌ای پشت خود ندارند و یا تعریف درستی از «انتقاد» در ذهنشان نقش نبسته است! حمله به ریشه و تحقیر شخصیت افراد غلط است وگرنه کسی مخالف انتقاد کارگشا و به جا نبوده و نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان