ماهان شبکه ایرانیان

تیته: نگران مصدومیت نیمار هستم

تیته، سرمربی برزیل نگران است که مصدومیت اخیر نیمار، مثل سال گذشته او را مدت ها از میادین به دور نگه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار پس از برخوردی که روز چهارشنبه با مواتزم زمزمی، بازیکن استراسبورگ داشت، مجبور شد زمین بازی را با مصدومیت ترک کند. تست‌های اولیه نشان می‌دهد که او دچار مصدومیتی شده که درد پایش در مصدومیت ابتدای امسال را برایش تداعی کرده است. حال تیته ابراز نگرانی کرد که نیمار نتواند تیمش را در کوپا آمه ریکا که در تابستان برگزار می‌شود، همراهی کند.

 

 

 

 

او گفت:" بله من نگران نیمار هستم. مطبوعات را دنبال کرده ام، نظرات را خوانده ام و اطلاعاتی دارم. سه روز فرصت نیاز هست تا بررسی نهایی روی او انجام شود ولی امیدوارم که مشکلی نداشته باشد. ما برنامه ریزی کرده ایم که به اروپا سفر کنیم و با نیمار دیدار کنیم و همچنین سه یا چهار بازی مهم از لیورپول، پاری سن ژرمن و بارسلونا تماشا کنیم. ارتباط مستقیم با بازیکنان بخشی از کار من است و با مربیان آنها هم حرف می‌زنم. با نیمار هم صحبت خواهم کرد و امیدوارم که همه چیز خوب باشد."

 

تیته درباره وینیسیوس گفت:" در 6 بازی اخیر برزیل، 14 بازیکن که تا به حال پیراهن برزیل را به تن نکرده بودند برای تیم بازی کردند که یک فرصت خوب است. وقتی از فرصت حرف می‌زنم، دوست دارم تاکید داشته باشم که این یک امتحان نیست، بلکه فرصتی برای آنها که کیفیت لازم را دارند. وینیسوس از جمله بازیکنانی است که ممکن است فرصت پیدا کند. حضور در ترکیب برزیل تا لحظه آخر برای همه ممکن است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان