۳ اشتباه مهلک در پایان دادن به یک رابطه!

افراد زیادی هستند که تجربه ناموفقی در زندگی مشترک خود داشته اند. اگرچه این موضوع بخش مهمی از زندگی آن ها بوده است، اما نباید سعی کنند با همسر سابق خود همان یا بخشی از رابطه پیشین را حفظ کنند.

ما همه اشتباهات زیادی را مرتکب می شویم، اما برخی از موارد بسیار پر هزینه خواهند بود. پایان دادن به یک رابطه ای که زمانی برای شما ارزش زیادی داشت حتما دردناک خواهد بود. اما پس از پایان دادن به رابطه به این دلیل که عشق از میان رفته است یا شور و هیجان قطع شده است، می توان عاقلانه تر تصمیم گیری کرد. مواظب باشید که در پایان یک رابطه اشتباهات خطرناکی را مرتکب نشوید. امروز ما نگاهی به سه اشتباه مهلک درباره این موضوع خواهیم پرداخت.

 

پایان رابطه

1. قادر به تغییردادن زندگی خود نیستید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید در پایان رابطه داشته باشید این است که همسر سابق خود را هنوز در زندگی خود داشته باشید. فراموشی و رهاکردن کسی که با او تجربیات و خاطرات زیادی در زندگی مشترک داشته اید، دشوار است. شما به حضور او عادت کرده اید و حالا که نیست احساس می کنید که در تنگنا قرار دارید. با این حال، هرچه زودتر ورق را برگردانید و زندگی خود را تغییر دهید. شما باید قبول کنید که رابطه تمام شده است، هیچ برگشت به عقبی وجود نداشته و زندگی شما ادامه دارد. بنابراین از تجربیات زندگی خود استفاده کنید. در گذشته ماندن باعث می شود شما بیهوده رنج بکشید و قادر نباشید از زندگی لذت ببرید. اما چگونه می توانم این وضعیت را تغییر دهم؟ از زمان خود بهره بیشتری برده و هر کاری که با شریک زندگی خود انجام نداده اید، در برنامه خود قرار دهید. به دنبال سرگرمی های جدید باشید، با دوستان خود بیشتر بیرون بروید و در کنار خانواده زمان بیشتری را بگذرانید. اتخاذ روال های جدید مانند پیاده روی، ورزش صبحگاهی، مسافرت و ... می تواند مفید باشد. به فکر خود باشید. از خودتان مراقبت کنید و خودتان را دوست داشته باشید. این یک اشتباه است که باور کنید که همسر سابقتان به شما نگاه می کند. بنابراین نسبت به خود اگاه باشید.

 

2. چیزی را از همسر سابق خود انتظار دارید

در پایان رابطه ممکن است از آن آگاه نباشید، اما چیزی را از همسر سابق خود انتظار دارید. در واقع مواردی وجود دارد که بین شما و همسر سابقتان نزدیکی بیشتری ایجاد می کرده است و ممکن است هنوز هم منجر به تماس یا ارتباط محدود میان شما گردد. اما بدانید در این صورت اشتباه بزرگی را انجام داده اید. در واقع اگر این اتفاق بیفتد، نتیجه ای جز مرور خاطرات و در نهایت به وجود امدن غم و اندوه نخواهد داشت. سعی کنید به خودتان زمان بدهید و در تنهایی بسیاری از مسائل را حل و فصل نمایید. احساسات خود را سرکوب نکنید و آن ها را برای فردی که دوستش دارید بیان نمایید. این را بدانید که زمان غم و اندوه به پایان خواهد رسید.

 

پایان رابطه

3. موضوع اصلی مکالمات شما، همسر سابق است

یکی دیگر از اشتباهات بزرگ در پایان رابطه این است که همسر سابق خود را به عنوان موضوع اصلی تمام مکالمات خود نگه دارید. واضح است که شما باید در مورد موضوع بحث کنید. اما آیا آن را هزاران بار تکرار می کنی؟ آیا این ایده خوب است که از آنچه که دیگر نمی تواند حل شود شکایت کنید؟ انجام این کار باعث جلوگیری از غلبه بر خاطرات بد خواهد شد. راه دیگری برای نگه داشتن همسر سابق در زندگی خود این است که به همه چیزهایی که او را یادآوری می کند چسبیده باشید. این یک اشتباه جدی است که فقط درد شما را بیشتر می کند. بنابراین گذشته را فراموش کرده و بپذیرید که این شخص دیگر در زندگی شما وجود نخواهد داشت.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان