منتفی شدن دریافت عوارض در پنج تونل شهری تکذیب شد

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در یک برنامه رادیویی درباره دریافت عوارض در پنج تونل شهری، اظهار داشت: این لایحه هنوز قطعی نشده و فعلا به صورت پیش‌نویس در کارگروه‌های معاونت برنامه‌ریزی تنظیم شده است

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در یک برنامه رادیویی درباره دریافت عوارض در پنج تونل شهری، اظهار داشت: این لایحه هنوز قطعی نشده و فعلا به صورت پیش‌نویس در کارگروه‌های معاونت برنامه‌ریزی تنظیم شده است. همچنین این لایحه هنوز برای شهردار و شورای شهر هم ارسال نشده است. وی ادامه داد: در یکی از برنامه‌های پر بیننده گفته شد که این طرح در کمیسیون شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفته و زمانی که با واکنش مردم مواجه شده از دستور کار خارج شده است، اما این موضوع صحت ندارد و حتی این طرح به شهردار هم ارسال نشده تا آن را تایید کند.
علی اعطا در ادامه بیان داشت: حتی اگر این لایحه به شورا فرستاده می‌شد، شورا تمام ابعاد آن را در چنین شرایط اقتصادی مورد بررسی قرار می‌داد و قطعا به تصویب نمی رسید. وی در پایان در پاسخ به سئوال حذف طرح زوج یا فرد، گفت: این موضوع برای بررسی هنوز به شورا نیامده است.
یک روز بعد، علی اعطا با نوشتن توییتی از برداشت اشتباه رسانه ها در مورد توضیحاتش سخن گفت و اجرایی شدن این طرح را به نظر شورای شرط مشروط دانست.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان