ماهان شبکه ایرانیان

قطر آمار سرمربی پرتغالی را نابود کرد

اولین و بزرگترین شکست بنتو با کره

سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی از زمان حضورش در این تیم تنها یک شکست را تجربه کرد اما این باخت به معنای حذف از جام ملت های آسیا بود.

به گزارش"ورزش سه" تیم ملی کره جنوبی با شکست برابر تیم ملی قطر از رقابت های جام ملت های آسیا حذف شد تا نتایج خوبی که پائولو بنتو سرمربی پرتغالی بااین تیم گرفته بود تا حدودی تحت تاثیر این شکست قرار بگیرد. بنتو از آگوست 2018 جانشین شین تائه یونگ شد و در دوازده بازی که هدایت کره جنوبی را به عهده داشت 7 برد 4 مساوی و تنها یک شکست در کارنامه اش ثبت شد. تنها شکست بنتو نیز همانطور که گفته شد در مهمترین زمان و در حساس ترین بازی او رخ داد و منجر به حذف کره جنوبی از جام ملت ها شد. این در حالی است که او با کره جنوبی 4 بازی قبلی اش در این تورنمنت را با برد پشت سر گذاشته بود.


سرمربی 49 ساله و بازیکن سابق تیم ملی پرتغال در زمان حضورش در کره جنوبی نتایج امیدوارکننده ای با این تیم گرفته بود، او اروگوئه و کاستاریکا را شکست داد و ازبکستان را نیز با 4 گل در مسابقات دوستانه درهم کوبید.


با این حال حذف از جام ملت های آسیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا اتفاقی نیست که فدراسیون فوتبال کره جنوبی بتواند به راحتی با آن کنار بیاید. کره جنوبی در این دوره از رقابت ها آن مدعی همیشگی فوتبال آسیا نبود هرچند این تیم در جام جهانی توانسته آلمان مدافع عنوان قهرمانی را حذف کند.


پائولو بنتو اما با وجود داشتن تیمی با تجربه و بازیکنی چون سون هیونگ مین نتوانست از پس قطر و فیلیکس سانچز اسپانیایی بربیاید و حالا همراه جنگجویان تائه جی باید به کره بازگردد. بنتو بعد از شکست تیمش ابراز امیدواری کرده که کارلوس کی روش سرمربی هموطنش بتواند همراه تیم ملی ایران به مقام قهرمانی برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان