ماهان شبکه ایرانیان

پیشنهاد رشوه ۲۰۰ میلیونی برای پنهان ماندن راز یک قاچاقچی

خبرگزاری مهر: سرهنگ اکبر مرادی در تشریح این گفت: ساعت 2 عصر روز گذشته بود که ماموران در یکی از خیابان‌های شهرک گلستان، حین گشتزنی به 2 مرد مشکوک شدند.

وی افزود: این مردان به صورت مشکوکی در خیابان در حال پرسه زنی بودند و زمانیکه ماموران برای بررسی موضوع به سمت آن‌ها تغییر مسیر دادند، هر 2 تن، از محل گریختند و ماموران نیز اقدام به تعقیب و گریز آن‌ها کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم در اقدامی عملیاتی از سوی پلیس متوقف شدند، اما هر دو ممانعت کرده و به درگیری با ماموران پرداختند که در این خصوص با ناکامی روبرو شده و در نهایت تسلیم شدند.

کلانتر محله گلستان، در ادامه گفت: در بازرسی بدنی از این متهمان، 2 قبضه سلاح سرد، کشف و در بازرسی از خودرو‌های آن‌ها 10 کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان که برای رهایی از قانون سعی داشتند به ماموران رشوه بدهند به آن‌ها پیشنهاد رشوه 200 میلیون ریالی دادند که این رشوه از سوی ماموران رد و به پرونده ضمیمه شد.

رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان در پایان تصریح کرد: هر 2 متهم پس از تکمیل پرونده در کلانتری برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان