معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی خبر داد

آغاز جستجوی یافتن کوهنوردان در ارتفاعات کمال سهند

خبرگزاری فارس: مثنی حیاتی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران از جستجوی گسترده و قدم به قدم نجاتگران آذربایجان‌شرقی برای یافتن کوهنوردان خویی گم شده در ارتفاعات کمال کوهستان سهند خبر داد.

وی در تشریح عملیات گفت : با توجه به تماس نگهبانی پیست اسکی سهند مبنی بر حضور خودروهای کوهنوردان خویی در پیست اسکی سهند و عدم مراجعت آنها از کوه از پنجشنبه هفته گذشته نجاتگران با احتمال به اینکه کوهنوردان خویی در برف و کولاک گرفتار شده اند ضمن مراجعه به کوهستان سهند و تماس با خانواده‌های گمشدگان اعلام داشتند که این کوهنوردان هر از چندگاهی به کوهستان‌ها می‌روند و شب را در ارتفاعات کوهستان به صبح می رسانند . این بار هم از پنجشنبه هفته گذشته به کوهستان کمال از سلسله قلل سهند رفته اند که از جمعه شب تماس ما با آنها به کلی قطع شده و نگران سلامتی آنها هستیم.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان با ابراز امیدواری به سلامت کوهنوردان تصریح کرد: امیدواریم کوهنوردان عزیز در صحت و سلامتی باشند با این حال 2 تیم چهارده نفر از نجاتگران ورزیده کوهستان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی از عصر روز شنبه 6 بهمن 97 عملیات گسترده نجات را آغاز کرده‌اند.

برابر اعلام نگهبانی پیست اسکی سهند و اطلاعات دریافتی از خانواده های کوهنوردان تعداد گمشدگان دو یا احتمالا سه نفر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر