ماهان شبکه ایرانیان

فروش خودروهای تویوتا جان می‌گیرد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، با توجه به جمعیت بسیار بالا و تنوع سلایق مشتریان، بازار چین همواره از اهمیت خاص و بسزایی برای شرکت‌های خودروسازی و غول‌های تکنولوژی برخوردار است و تولیدکنندگان نیز توجه ویژه‌ای به میزان فروش و درصد موفقیت در این بازار دارند.

حالا به تازگی شرکت خودروسازی تویوتا موتورز اعلام کرده است که در نظر دارد میزان فروش خود را در بازار چین با هشت درصد افزایش به 1.6 میلیون دستگاه خودرو در سال جاری میلادی برساند که این رقم در مقایسه با 1.47 میلیون دستگاه خودروهای تویوتایی که در سال 2018 میلادی در چین به فروش رفت، رشد قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد.

این رقم همچنین نسبت به میزان فروش تویوتا موتورز در سال 2017 میلادی، شاهد یک رشد و افزایش 14.3 درصدی بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، این خبر در حالی منتشر شده است که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی خارجی فعال در چین با توجه به احتمال تداوم جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده آمریکا و همچنین پیش بینی بحران‌های اقتصادی و کاهش نرخ رشد اقتصاد جهانی همگی برآورد کرده‌اند که سال سخت و دشواری را از لحاظ میزان فروش سپری خواهند کرد و ممکن است میزان سودآوری و درآمدزایی آنها با کاهش قابل توجهی روبرو شود.

انجمن خودروسازان فعال در چین (CAAM) نیز در ماه جاری پیش بینی کرده است که میزان فروش خودرو در بازار این کشور هیچ رشدی را در سال جاری میلادی تجربه نخواهد کرد و به نظر می‌رسد میزان فروش کل آن در سال 2019 میلادی بدون تغییر چشمگیری نسبت به سال گذشته، همان 28.1 میلیون دستگاه باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان