صدور دعوت نامه پژو ۲۰۷ اتوماتیک هاچ‌بک در هاله ای از ابهام

ایران خودرو دعوتنامه مخصوص خودرو ۲۰۷ اتوماتیک هاچ‌بک را صادر کرد. دعوت نامه مذکور برای آن دسته از خریدران محترم می باشد که در طرح پیش فروش این خودرو با موعد تحویل شهریورماه ۹۷ ثبت نام کرده بودند

ایران خودرو دعوتنامه مخصوص خودرو 207 اتوماتیک هاچ‌بک را صادر کرد. دعوت نامه مذکور برای آن دسته از خریدران محترم می باشد که در طرح پیش فروش این خودرو با موعد تحویل شهریورماه 97 ثبت نام کرده بودند.
دعوت نامه فوق مخصوص خودروهای 207 اتوماتیک هاچ‌بک با کد کلا 60102 می باشد که از امکاناتی نظر رینگ های آلومینیومی و کروز کنترل برخوردار اند.
لازم به ذکر قیمت جدید پژو 207 اتوماتیک در حالی 86 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است که خودروی مذکور این روزها در بازار آزاد قیمتی در حدود 106 میلیون تومان دارد.
پیش از صدور این دعوت نامه پیش خرید کنندگان پژو 207 اتوماتیک در خصوص تحویل آن نگرانی های فراوانی داشتند چرا که علاوه بر مشخص نبودن قیمت نهایی و تاریخ دقیق تحویل، شایعاتی نیز مبنی بر عدم تحویل و احتمال ارائه یک خودروی جایگزین شنیده می شد.
اما با توجه به انتشار اخبار روز گذشته در رابطه با عدم افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده باید منتظر ماند و دید که ایران خودرو این خودروها را با چه قیمتی به مشتریان خود تحویل خواهد داد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر