قیمت گوشت گوسفند ۶رقمی شد

خبرگزاری تسنیم: ماجرای کمبود گوشت قرمز و مرغ در بازار هر روز داغ‌تر می‌شود و قیمت گوشت و مرغ هر روز رکورد‌های جدیدی در تاریخ به نام خود ثبت می‌کنند؛ برای همین هم هست که بعد از سال‌ها دوباره گوشت منجمد و مرغ یخی، به‌علت قیمت پایین‌تر مورد اقبال قرار گرفته‌اند و هر روز صف خرید این دو در بازار‌های میوه و تره‌بار طولانی‌تر می‌شود و در بسیاری از محل‌های توزیع گوشت منجمد و دولتی و به‌خصوص در مناطق مرکزی و جنوب تهران، مردم مجبورند ساعت‌ها در صف‌های طولانی بایستند.

بر اساس این گزارش تعداد زیادی از مردم، خرید گوشت یخی و ایستادن چندساعته در صف‌های توزیع گوشت منجمد را آن‌قدر مایه خجالت می‌دانند که عمدتاً حاضر نیستند مقابل دوربین قرار بگیرند؛ آن‌ها معتقدند اطلاع یافتن دوستان و آشنایانشان از صف‌نشینی‌های چندساعته برای خرید گوشت منجمد، مایه آبروریزی آن‌ها است.

همچنین بر اساس دستورالعمل صادرشده، توزیع گوشت قرمز منجمد تنها با ارائه کارت ملی و صاحب آن امکان‌پذیر است و از همین رو تعداد زیادی از خانوارها، کودکان کوچک‌شان را هم همراه خود می‌آورند تا با این امید، گوشت بیشتری دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، در بازار میوه و تره‌بار بعثت، از ساعت 8 صبح صف‌های طولانی برای تهیه گوشت گرم دولتی تشکیل می‌شود و مردم مجبورند تا ساعت 15 که زمان توزیع گوشت گرم است، در فضای باز و سرمای زمستان در صف بایستند.

در برخی از میادین، نحوه توزیع، عدم مدیریت صحیح و مشکلات توزیع به‌قدری است که برخی از مردم، این مشکلات را ناشی از آن می‌دانند که مسئولان یا خانواده‌هایشان، در چنان سطحی از رفاه زندگی می‌کنند که هیچ‌وقت گذرشان به این صف‌ها نمی‌افتد و از مشکلات موجود مطلع نمی‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان