دادستان مرکز استان مازندران خبر داد

حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری در شهرستان نکا / جلوگیری از تعطیلی یک شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی وبیکاری ۱۵۰ کارگر

با اقدام دادستانی شهرستان نکا در راستای حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری، از تعطیلی یک شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی و بیکار شدن بیش از ۱۵۰ کارگر جلوگیری به عمل آمد.

حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری در شهرستان نکا / جلوگیری از تعطیلی یک شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی وبیکاری 150 کارگربه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: در راستای حمایت قضایی از سرمایه گذاری، نسبت به پیگیری مشکلات یکی از سرمایه گذاران بزرگ استان که مالک 6 واحد تولید لوازم خانگی است، اقدام و از تعطیلی یک شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی و بیکار شدن بیش از 150 کارگر جلوگیری به عمل آمد.

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به بروز برخی مشکلات بین این شرکت و یکی از بانک‌های استان، مدیر شرکت با فروش بخشی از اموال خود قصد انتقال سرمایه به استان دیگری را داشت که با پیگیری دادستانی نکا و دعوت از مسئولین بانک و فرمانداری نسبت به حل و فصل مشکل اقدام و این شرکت مجدداً در شهرستان نکا آغاز به کار کرد.

حسینی عالمی همچنین از تشکیل هیات ویژه نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی در راستای ابلاغیه دادستان کل کشور و تشکیل هیات در استان و همچنین بازرسی از انبار‌های موجود توسط دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان نکا خبر داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان