مصوبات کمیسیون تلفیق

دولت موظف به حذف یارانه ثروتمندان شد/ افزایش وام ازدواج به ۳۰ میلیون تومان

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۱۳۹۸ از مصوبه امروز این کمیسیون خبر داد که براساس آن دولت موظف به حذف یارانه ثروتمندان می‌شود.

دولت موظف به حذف یارانه ثروتمندان شد/  افزایش وام ازدواج به 30 میلیون تومان

جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به موجب بند الحاقی به تبصره 14 که به تصویب کمیسیون تلفیق رسید، دولت موظف است با استفاده از کلیه بانک‌های اطلاعاتی در اختیار، نسبت به شناسایی و حذف سه دهک بالای درآمدی از فهرست یارانه‌بگیران اقدام کند.

فاطمه ذوالقدر دیگر عضو کمیسیون تلفیق در گفت‌وگو با ایسنا، از افزایش وام ازدواج به 30 میلیون تومان خبر داد.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 98 با پیشنهاد افزایش وام ازدواج به 30 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 5 ساله موافقت کردند.

علی اصغر یوسف نژاد نایب رییس کمیسیون تلفیق نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از دیگر مصوبه امروز کمیسیون تلفیق خبر داد که بر اساس آن سهم عوارض شهرداری ها و دهیاری ها از فروش فرآورده‌های نفتی موضوع ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده بعد از وصول ظرف مدت یک ماه به حساب شهرداری های کل کشور واریز می‌شود.

یوسف نژاد همچنین از مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق خبر داد که بر اساس آن دولت مکلف است سرمایه گذاران خارجی احداث نیروگاه های حرارتی که منشأ تامین منابع مالی آن ها به صورت کامل از خارج از کشور تامین شده و به تایید سازمان سرمایه گذاری کمک‌های اقتصادی و فنی ایران نیز رسیده است، اجازه صادرات حداقل 50درصد محصول تولیدی خود به خارج از کشور داده شود و یا در صورت داشتن قرارداد خرید تضمینی برق، خرید تضمینی آنها را با نرخ ارز تاریخ انعقاد قرارداد (بدون پرداخت تعدیل سالیانه) پرداخت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر