اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شکستگی سیل‌بندهای خوزستان قبل از شروع اوج بارش‌ها/ اقدامات وزارت نیرو کافی نبود

اقتصادآنلاین - منصوره محمدی؛ باوجود تدابیری که برای مهار سیلاب احتمالی روزهای جاری اعمال شد، با آغاز بارش در خوزستان،  خبرهای ارسالی، نشان از وقوع سیلاب و شکستگی سیل بندهای موجود در شهرهای مختلف این استان را می دهد. 

در این بین رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی به اقتصادآنلاین گفت: بیشترین بارش های ثبت شده در 24 ساعت گذشته مربوط به پاوه در کردستان با 119 میلیمتر، مریوان 70 میلی متر، ایوان 69 میلی متر و ایلام 53 میلی متر بوده است.

همچنین بیشترین بارش های ثبت شده در خوزستان مربوط به سفی آباد دزفول با 9.8 میلی متر و لالی با 9.4 میلی متر  و دهدز 7 میلی متر بوده است. تا این لحظه چهار شهرستان شوش، دزفول، دشت آزادگان و شوشتر دچار آبگرفتگی و سیلاب شده اند.

طبق خبری که سازمان هواشناسی استان خوزستان به اقتصادآنلاین داد، اوج بارش ها از بعدازظهر امروز آغاز خواهد شد. مدیر کل هواشناسی خوزستان احتمال وقوع بارش‌های شدید در بازه زمانی کمتر از 12 ساعت را داده که ممکن است در مناطقی از جمله شمال اندیمشک 150 میلی‌متر و شمال دزفول تا 150 میلی متر نیز برسد. همچنین گفتنی است طبق اخبار منتشر شده تعدادی از روستاها در شهرهای شوشتر،  دشت آزادگان و شوش در حال تخلیه هستند.

به گزارش سازمان هواشناسی این سامانه بارشی تا فردا در در استان خوزستان مستقر خواهد بود. هواشناسی پیش بینی کرده است که روز سه‌شنبه سیلاب از استان لرستان وارد خوزستان می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان